milo Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 (aangepast) Anders weet ik het niet te omschrijven. Vanochtend wilde hij geen biks eten, terwijl hij daar altijd op aanvalt. Ook in zijn voerbal zaten nog brokjes. Hij heeft wel wat hooi gegeten, maar ook zijn hooibal zit nog behoorlijk vol. Hij eet wat hooi en gaat vervolgens in zijn wc-tje liggen. Hij kijkt wat duf uit zijn ogen. Wel keutelt hij goed. Pien loopt heen en weer te rennen, maar Teun kijkt niet op of om....ik kijk het nog even aan, anders toch naar de dierenarts. Zit ik nog met het volgende probleem, ik heb een peesblessure en mag niet lopen. Maar ja, wat moet dat moet. Hopelijk is het niet nodig.Wat me ook opviel aan Pien, haar keutels zijn rond met een "steeltje" er aan? Ze zijn wel gewoon hard. Nu zag ik er bij Teun ook een paar in zijn ren liggen, het kan zijn dat ze van Pien zijn en door het hek zijn gerold. Pien is overigens heel erg levendig. Heeft iemand hier weleens van gehoord? 28 november 2008 aangepast door milo
ZaZa Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Zet hen beide eens ergens anders neer, uit het zicht van elkaar en kijk hoe Teun dan doet ?
milo Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Geplaatst: 28 november 2008 Pien staat nu in een andere kamer....
CaineS Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Dat steeltje dat aan zijn keutels hangt zouden eventueel haren kunnen zijn.
milo Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Geplaatst: 28 november 2008 Teun blijft stilletjes, hij eet gelukkig wel hooi, maar niet zoveel als normaal. Hij had net wat blindedarmkeutels aan z'n kontje zitten, heb het schoongewassen. Hij heeft ook gewone keutels. Ik vind wel dat hij af en toe een beetje zwaar ademt. Zie dan zijn flanken op en neer gaan. Hij zit niet te knarsetanden. Heb de dierenarts gebeld, ze zijn dat zolang hij blijft eten het wel goed komt en anders moet ik wat dwangvoeding gaan geven. Ik hou hem nauwlettend in de gaten.
milo Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Geplaatst: 28 november 2008 Teun eet weer volop hooi, kijkt weer alert en heeft z'n hele ren onder gekeuteld! Zou het van de stress gekomen kunnen zijn? Niet dat zowel Pien als Teun nerveus hebben gedaan toen ze naast elkaar zaten. Toen zaten ze eigenlijk ook te suffen. Pien was dan wel wat aan het rondhobbelen, maar ze keken eigenlijk niet naar elkaar om. Maar goed, misschien onbewust toch gestressed....Zou dit dan ook gebeuren als ik ze echt ga koppelen? Dan geeft dat natuurlijk nog veel meer stress. Zou dit gedoemd zijn om te mislukken? Heb ik het verkeerd ingeschat en vinden ze elkaar misschien totaal niet aardig? Ik vond Teun er echt ziek uitzien vandaag, ik moet er toch niet aan denken dat ik hem kwijtraak omdat ik hem zo nodig wil koppelen....
YvonneH Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Ik zou me niet zo'n zorgen maken over het koppelen hoor.Er zijn meer konijnen die af en toe eens off-day hebben, kan gebeuren.Zoals je het beschreef ziet er juist goed uit hoor wbt koppelen.Ik zou ze wel gewoon bij elkaar uit de buurt houden tot die tijd.
Aanbevolen berichten