Miranda70 Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Gisteren viel me opeens op dat Babbel af en toe met haar ogen dicht zat te suffen. Ze reageerde ook minder dan normaal als ik eraan kwam. Ze at wel gewoon en keutelde volgens mij ook gewoon. Vanmorgen ging ik kijken en ze zat weer met haar ogen dicht. Ik ben van plan om vanmiddag met haar naar de DA te gaan, maar hebben jullie enig idee wat het zou kunnen zijn?
anouk Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 tja ,moeilijk hoor ze geeft dus niet echt een ziek indruk ,en ze eet en keutelt wel gewoon ,meschien zat ze gewoon wat te slapen ,wel goed dat je meteen ff naar de diere arts gaat als je het niet vertrouwt ,jij kent je konjn het beste en zal ook het beste weten wanneer ze anders is al anders ,
Miranda70 Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Geplaatst: 28 november 2008 Ze at net inderdaad gewoon haar witlof op, maar ze houdt wel bijna de hele tijd met name haar linkeroog dicht.
Miranda70 Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Geplaatst: 28 november 2008 Ik kom net terug van de DA en Babbel heeft inderdaad een ontstoken oog. Hij heeft haar een injectie gegeven tegen de ontsteking en een vitamine-injectie. Ik heb cavasan meegekregen en moet dit 3 a 4 keer per dag op haar oog doen. Verder kon hij niks ontdekken.
jasmijn86 Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Goed gehandeld, Miranda!Hopelijk geneest het snel
Blacky Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Fijn dat je er zo snel bij was.Beterschap!!
Miranda70 Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Geplaatst: 29 november 2008 Heeft iemand trouwens enig idee hoe lang het duurt voor er verbetering op zou moeten treden?
Dollie Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Nee geen idee, maar veel beterschap voor Babbel!
LittleBunny Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 ik denk dat het al zou moeten gaan verbeteren na 1 á 2 dagen, want anders zou het zalfje niet goed werken. Beterschap!
zwarte panter Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 1à2 dagen vind ik nogal snel. Ik had wel een andere oogzalf en moest dit 10 dagen gebruiken. Na een kleine week zag ik pas echt verbetering. En na ongeveer 10 dagen was het zo goed als genezen.
heidi-77 Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 Ik heb er geen ervaring mee, maar vind wel dat je snel en goed gehandeld hebt!Veel succes met het zalven en beterschap voor Babbel!
LittleBunny Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 1à2 dagen vind ik nogal snel. Ik had wel een andere oogzalf en moest dit 10 dagen gebruiken. Na een kleine week zag ik pas echt verbetering. En na ongeveer 10 dagen was het zo goed als genezen. ik zeg niet dat hen dan al beter is. ik zeg alleen dat je dan al misschien verbetering zou kunnen zien. want het hangt ook af van hoever het oog ontstoken is.
Miranda70 Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Geplaatst: 29 november 2008 Ik ben bij de DA vergeten te vragen hoe lang ik de zal moest blijven gebruiken maar daar zal ik a.s. maandag nog even voor bellen. Wel heb ik nu het idee dat de oogrand wat rood begint te worden, maar ik geloof dat dat wel vaker voorkomt bij cavasan.
anouk Geplaatst: 29 november 2008 Geplaatst: 29 november 2008 ik heb ook eens cavasan gehad voor bo ,maar ook bij mij regaeerde hij der allergisch op ,en ben ik andere moeten gaan halen ,
Aanbevolen berichten