Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Gisteren viel me opeens op dat Babbel af en toe met haar ogen dicht zat te suffen. Ze reageerde ook minder dan normaal als ik eraan kwam. Ze at wel gewoon en keutelde volgens mij ook gewoon. Vanmorgen ging ik kijken en ze zat weer met haar ogen dicht. Ik ben van plan om vanmiddag met haar naar de DA te gaan, maar hebben jullie enig idee wat het zou kunnen zijn?

Geplaatst:

tja ,moeilijk hoor

ze geeft dus niet echt een ziek indruk ,en ze eet en keutelt wel gewoon ,

meschien zat ze gewoon wat te slapen ,

wel goed dat je meteen ff naar de diere arts gaat als je het niet vertrouwt ,

jij kent je konjn het beste en zal ook het beste weten wanneer ze anders is al anders ,

Geplaatst:

Ik kom net terug van de DA en Babbel heeft inderdaad een ontstoken oog. Hij heeft haar een injectie gegeven tegen de ontsteking en een vitamine-injectie. Ik heb cavasan meegekregen en moet dit 3 a 4 keer per dag op haar oog doen. Verder kon hij niks ontdekken.

Geplaatst:
1à2 dagen vind ik nogal snel.

Ik had wel een andere oogzalf en moest dit 10 dagen gebruiken. Na een kleine week zag ik pas echt verbetering. En na ongeveer 10 dagen was het zo goed als genezen.

ik zeg niet dat hen dan al beter is. ik zeg alleen dat je dan al misschien verbetering zou kunnen zien. want het hangt ook af van hoever het oog ontstoken is.

Geplaatst:

Ik ben bij de DA vergeten te vragen hoe lang ik de zal moest blijven gebruiken maar daar zal ik a.s. maandag nog even voor bellen. Wel heb ik nu het idee dat de oogrand wat rood begint te worden, maar ik geloof dat dat wel vaker voorkomt bij cavasan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .