LittleBunny Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 ik weet niet of dit bij de gezondheid hoort maar ik zal het even vertellen.ik ging gister in mijn dwergkonijn ( niet een van de kleine, maar de oudste) haar hok kijken maar ze was weg!. en er lag wel bloed maar ik heb nergens een gat in het gaas kunnen vinden. en ze kon wel loslopen naar buiten. naar een soort groot los hok je kunt 'r in met een deurtje. maar die was afgedekt dus daar kan ook niks gebeurd zijn. ik baal echt hiervan ze was al wel 8. maar het was echt m'n liefste!. - wat voor dier of wat zou dit geweest kunnen zijn die mijn konijn heeft dood gemaakt of ontvoerd?
Lieke175 Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Jeetje, wat erg! Het zal een roofdier geweest zijn, maar wat voor een heb ik geen idee van. Iig heel heel heel veel sterkte!
sennepenneke Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 He bah wat akelig..daar moet je toch niet aan denken..Een roofdier laat toch altijd wel sporen na lijkt mij Veel sterkte ermee!
mibebe71 Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Heel veel sterkte.Vreselijk om niet te weten wat er gebeurd is....Misschien een marter of een bunzing?
LittleBunny Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Geplaatst: 26 november 2008 het is idd erg vervelend dat ik niet weet wat het is geweest en dat ik niet weet waar ze is.
heidi-77 Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Wat rot zeg! Heb je nergens een gat of een spleet kunnen vinden?
ZaZa Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Als ze weg is MOET er een opening geweest zijn...Geen konijn of kat die netjes de deur achter zich dicht doet...Is er ook nergens gegraven ??? Heb je al iets gedaan om je konijn op het spoor te komen ? Dat bloed, was dat veel/weinig ?Lagen er haren ?Kunnen er mensen bij het hok ? (hiep hiep, het wordt weer kerst)
sennepenneke Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Die gedachte had ik ook al ZaZa...
Petradhd Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Wat voor gaas heb je? Tuingaas heeft vrij grote openingen waar een marter of bunzing (of ontsnapte/gedumpte fret) doorheen kan. Een kat, hond of vos niet. Een mens zal geen bloed achterlaten denk ik.
ZaZa Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Geen idee...vandaar dat ik me afvroeg of het veel was..Echt veel info waar je iets mee kan staat er nog niet.. Zo'n marter kan er misschien wel door, maar moet ook weer terug MET konijn...
LittleBunny Geplaatst: 27 november 2008 Auteur Geplaatst: 27 november 2008 er zit geen gat in het gaas en het is kippengaas ofzo. in iedergeval niet groter dan in een normaal hok zit. en er lag niet zoveel bloed hoor 3 streepjes. en mensen kunnen er wel bij die kunnen het deurtje opendoen.
ZaZa Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 ..Heb je al iets gedaan om je konijn op het spoor te komen ?
dieren4ever Geplaatst: 27 november 2008 Geplaatst: 27 november 2008 Jeetje wat rot zeg, ik leef echt met je mee!
LittleBunny Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Geplaatst: 28 november 2008 nou ik heb in iedergeval in de tuin gekeken. maar niks gevonden ook geen botjes. en in het hok liggen echt geen haren of botten ofzo.
RobijntjeKonijntje Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Wat erg zeg!Heb je al in de buurt rondgevraagd?
ZaZa Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 (aangepast) Briefjes in de supermarkt...Bij de buren vragen of ze iets gemerkt hebben..Het plaatselijke krantje heeft vaak goedkope advertentieruimte..Asiels/Amivedi/Konijnenopvang in de buurt inlichten (als iemand hem vindt en daarheen brengt) En hebben jullie al iets gedaan om te zorgen dat mensen niet zo makkelijk de tuin in kunnen ?(Ɣls hij meegenomen is) 28 november 2008 aangepast door ZaZa
LittleBunny Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Geplaatst: 28 november 2008 ja hij kan eigenlijk niet meegenomen worden. want ons hek zit opslot en je kunt er verder nergens overheen klimmen..
ZaZa Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 Een konijn verdwijnt niet in het niets... Wat denk jij dat er gebeurd kan zijn ?
LittleBunny Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Geplaatst: 28 november 2008 ik zou het echt niet weten het is heel raar allemaal. ze heette Snuffie. een gewone standaard naam:P
klumpie Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 waarschijnlijk een steenmarter....hoop het niet voor je...mn ouders hadden laatst het konijn van de buren onder de motorkap. was ook werk van een steenmarter..
ZaZa Geplaatst: 28 november 2008 Geplaatst: 28 november 2008 ik zou het echt niet weten het is heel raar allemaal. ze heette Snuffie. een gewone standaard naam:P Gelukkig geen Flappie... ...zoals in dat liedje van Youp van 't Hek...
LittleBunny Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Geplaatst: 28 november 2008 Gelukkig geen Flappie... ...zoals in dat liedje van Youp van 't Hek... Nee, gelukkig niet:D:P
Aanbevolen berichten