Petradhd Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Tja, maar als het inderdaad zo is dat hij geen coc heeft dan heeft hij wat anders he? Want slijm is gewoon een teken dat er iets aan de hand is. Ze hebben vast nog niet naar wormen gekeken? Sorry dat ik een beetje sarcastisch reageer, maar ik heb geen goed gevoel bij deze DA. Als een konijn ziek is toch castreren terwijl je niet eens weet wat er aan de hand is....
Nalientje Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Geplaatst: 26 november 2008 Nee ze heeft de keutels gezien. waarom zou ze castreren als het een risico met zich mee brengt? Daar schieten hun toch niks mee op en ik ook niet! Hoe zou Vino aan die wormen moet komen dan? Ik heb er geen verstand van en ik vond het op slijm lijken, misschien was dat wel helemaal niet
zwarte panter Geplaatst: 26 november 2008 Geplaatst: 26 november 2008 Is Vino een binnenkonijn? Want ook binnenkonijnen kunnen wormen krijgen. Ze kunnen dit o.a. krijgen via groenten of hooi.
Nalientje Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Geplaatst: 26 november 2008 Ja binnen konijn. Nu maakt hij gewoon normale keutels dus het zal allemaal wel meevallen
Aanbevolen berichten