Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

1 van mijn konijnen niest nou al een tijdtje maar heb gekke is hij heeft geen snot neus en en ook zijn voeten zijn niet nat

hij eet en drink ook nog prima en zijn gewich is nog 4.5 kilo

hij doet het vooral bij het op tillen maar ook opeens als je er langs loopt

de DA zei dat het konijn gezond was en kern gezond was

weet ik 1 van jullie wat het kan zijn

Geplaatst:

nou het gekke is bij zijn vorige fokker zat hij ook op stro het zelfde stro als ik ook heb en toen nieste hij nog niet hij kreeg daar ook gewoon hooi

ik denk dat nat maken niet zo'n goed idee is want dan krijgt hij zijn poten zo smerig

Geplaatst:

Een allergie kun je opbouwen.... dus dat hij het bij zijn vorige fokker niet had wil niet zo heel veel zeggen.

Bovendien kan het zo zijn dat jouw hooi of stro net van een ander merk is.

Ik zou eens proberen om hem op aubiose te zetten. Dat is een van de meest stof vrije bodembedekkers.

Geplaatst:

Je weet nooit zeker of hij dat bij de fokker niet heeft gedaan natuurlijk. Ze kunnen dat ook wel verzwijgen. Je gaat er vanuit dat dit niet zo is, maar 100% garantie heb je nooit.

Ik zou ook stofvrije bodembedekker gebruiken zoals Aubiose, vlas oid.

Geplaatst:
Je weet nooit zeker of hij dat bij de fokker niet heeft gedaan natuurlijk. Ze kunnen dat ook wel verzwijgen. Je gaat er vanuit dat dit niet zo is, maar 100% garantie heb je nooit.

Ik zou ook stofvrije bodembedekker gebruiken zoals Aubiose, vlas oid.

bedankt voor de tip ik zal het eens proberen

Geplaatst:

Wat je ook kan proberen, is je nijn elke dag een paar takjes verse tijm geven. Het is niet bewezen dat het helpt, maar heb hetzelfde gehad met Muis hier, en zij niest nu ook niet meer.

Geplaatst:

:mdr:

Wat je ook kan proberen, is je nijn elke dag een paar takjes verse tijm geven. Het is niet bewezen dat het helpt, maar heb hetzelfde gehad met Muis hier, en zij niest nu ook niet meer.

uhm waar kan ik die takjes halen dan :mdr:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .