wenerlover Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 1 van mijn konijnen niest nou al een tijdtje maar heb gekke is hij heeft geen snot neus en en ook zijn voeten zijn niet nat hij eet en drink ook nog prima en zijn gewich is nog 4.5 kilo hij doet het vooral bij het op tillen maar ook opeens als je er langs loopt de DA zei dat het konijn gezond was en kern gezond was weet ik 1 van jullie wat het kan zijn
ZaZa Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 allergisch voor hooi/stro of andere ondergrond ? ...ehm...voor jou ? ;-)
wenerlover Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Geplaatst: 22 november 2008 nee niet dat ik weet ik heb altijd stof vrij hooi en in mijn sto zit ook weinig stof het is heel gek hij doet ook als je er langs loopt
bunny ranch chanty Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 hooi en stro is nooit stof vrij en door de lucht verplaatsing het langs lopen en deur dicht doen bijvoorbeeld komt heel fijn stof naar boven.....
Laura1984 Geplaatst: 22 november 2008 Geplaatst: 22 november 2008 Je zou eens kunnen proberen het hooi en stro voor je het geeft met een plantenspuit nat te maken, dit neemt het grootste deel van het stof weg.
wenerlover Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Geplaatst: 22 november 2008 nou het gekke is bij zijn vorige fokker zat hij ook op stro het zelfde stro als ik ook heb en toen nieste hij nog niet hij kreeg daar ook gewoon hooi ik denk dat nat maken niet zo'n goed idee is want dan krijgt hij zijn poten zo smerig
wenerlover Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Geplaatst: 22 november 2008 mischien mag hij me gewoon niet want hij doet het spontaan als iemand langs loopt
kelly1986 Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Een allergie kun je opbouwen.... dus dat hij het bij zijn vorige fokker niet had wil niet zo heel veel zeggen.Bovendien kan het zo zijn dat jouw hooi of stro net van een ander merk is. Ik zou eens proberen om hem op aubiose te zetten. Dat is een van de meest stof vrije bodembedekkers.
wenerlover Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Geplaatst: 23 november 2008 dat zal ik dan eens ga proberen
pleuntje Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Je weet nooit zeker of hij dat bij de fokker niet heeft gedaan natuurlijk. Ze kunnen dat ook wel verzwijgen. Je gaat er vanuit dat dit niet zo is, maar 100% garantie heb je nooit.Ik zou ook stofvrije bodembedekker gebruiken zoals Aubiose, vlas oid.
wenerlover Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Geplaatst: 24 november 2008 Je weet nooit zeker of hij dat bij de fokker niet heeft gedaan natuurlijk. Ze kunnen dat ook wel verzwijgen. Je gaat er vanuit dat dit niet zo is, maar 100% garantie heb je nooit.Ik zou ook stofvrije bodembedekker gebruiken zoals Aubiose, vlas oid. bedankt voor de tip ik zal het eens proberen
Rian Geplaatst: 24 november 2008 Geplaatst: 24 november 2008 Wat je ook kan proberen, is je nijn elke dag een paar takjes verse tijm geven. Het is niet bewezen dat het helpt, maar heb hetzelfde gehad met Muis hier, en zij niest nu ook niet meer.
wenerlover Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Geplaatst: 24 november 2008 :mdr:Wat je ook kan proberen, is je nijn elke dag een paar takjes verse tijm geven. Het is niet bewezen dat het helpt, maar heb hetzelfde gehad met Muis hier, en zij niest nu ook niet meer. uhm waar kan ik die takjes halen dan :mdr:
Aanbevolen berichten