Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

we zijn gisteravond naar de dierenarts geweest.

voor het tandenknarsen heeft hij haar een pijnstilling gegeven, en nog een extra antibiotica spuit.

ik heb haar gisteravond daar gelaten, want we hadden savonds feest van mijn opa en oma(50 jarige trouwdag), en ik moest mee , en kon haar dan niet in de gaten houden savonds.

ook als er iets is, kunnen hun er meteen wat aan doen, en kunnen hun haar snachts ook in de gaten houden.

ik mag komen tussen 9 uur sochtends en 9 uur savonds, en als ze snachts ziek werd zouden ze me bellen en kon ik ook komen.

verder mocht ik buiten die "bezoektijden" ook bellen hoe het met haar ging, dus heb ik net even gebeld, ze was vanacht gewoon rustig gaan slapen, en als ze haar wakker maakten(om te kijken of ze niet suf reageerde), reageerde ze gewoon vrolijk...

Geplaatst:

Wat een verhaal zeg ! Maar je zorgt je konijn erg goed idd :)

Ik hoop ook dat alles goed komt.

En dat de temperatuur weer omhoog gaat.

Maar hoe kan je de temperatuur dan op meten ?

Want soms bij mijn konijnen zijn de oortjes ook steenkoud.

Maar ze eten en drinken wel gewoon goed :)

Maar ze hebben altijd veel stro. Ik ben wel

benieuwd hoe je de temperatuur kan op meten.

Geplaatst:

ik ben vanochtend eventjes(2 uurtjes maar:$) bij haar geweest, ze was wel vrolijk, goede temp. alleen at ze niet meer zelf..

@claire: gewoon een normale termometer(of hoe je zo'n ding voor mensen ook noemt:$), opmeten bij het kontje(dat snappen jullie dan nog wel:p:$)

Geplaatst:

Het gaat weer super:party:

ze eet weer zelf, heeft een normale/constante temp(39 graden), vrolijk etc.

Dus waarschijnlijk komt ze vanavond of morgen weer lekker thuis(ze zit sinds gister ook daar in een onverwarmde kamer, dus ze kan dan toch meteen in een hok in de schuur? ze heeft nog een redelijke dikke wintervacht)

Na hoeveel tijd in de schuur, kan ze weer naar buiten naar haar vriendje?

Geplaatst:

Ben heel erg blij dat het weer goed gaat. Ik zou niet weten of ze dan meteen naar buiten mag als ze ziek is geweest.. misschien anders even vragen aan de DA?

Geplaatst:

14 jaar en zo zorgvuldig met je konijn !

Goed gedaan dame !

Dankzij jouw (en natuurlijk ook je ouders) zorg, heeft je konijn alle kans om weer snel en vrolijk rond te huppelen Ć©n te eten !

Super hoor !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .