heidi-77 Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Vanochtend keek ik in het oortje van Kiara en nu zag ik dat onderin de oortjes wat vies zijn. Het kijkt een beetje gelig. Nu vraag ik me af is dit normaal of kan ik beter even naar de dierenarts? Kiara eet wel gewoon en is net zo actief als normaal.
Dollie Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Eh ik weet het niet, maar hou het in iedergeval in de gaten, Joy heeft ook een oorontsteking gehad zonder dat we het doorhadden en het resultaat was een hersenbloeding... Anderen kunnen je vast meer vertellen
heidi-77 Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Geplaatst: 19 november 2008 Ik wacht rustig af. En hoor ik niks, dan ga ik toch voor de zekerheid vanavond even langs de dierenarts, liever voor niks langs dan dat hetstraks wel iets is.
Lieke175 Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Dat is inderdaad wel het slimste wat je kunt doen, beter advies heb ik niet.
Caroline Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 Konijnenoren horen idd helemaal schoon te zijn. In jou geval zou ik dus ook naar de DA gaan.
heidi-77 Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Geplaatst: 19 november 2008 Ik kom net terug van de dierenarts, ze hebben elke middag en avond inloopspreek uur en ben dan ook meteen gegaan. De dierenarts merkte dat ze het bij een oor veel erger vond dat er naar werd gekeken dan bij het andere oor. Daarbij was 1 oor ook weer veel meer gaan hangen dan die de laatste tijd deed, dus heb ik nu een kuurtje Surolan meegekregen. Die moet ik nu 1x per dag een week lang in haar oor druppelen.
LittleBunny Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 goed dat je maar voor de zekerheid naar de dokter bent gegaan!.
wendy66 Geplaatst: 19 november 2008 Geplaatst: 19 november 2008 klinkt als oormijt, dat heeft een vorig konijn van me ook al eens gehad. heb toen zalf (weet de naam even niet meer) in een tube van de DA gehad. hele vette troep, Nu had mijn nieuwe nijn er twee weken geleden last van, de DA heeft beetje uit het oor gehaald (schilfertjes) en onder de microscoop gelegd en je ziet dan echt een miniscuul beestje met rode haakjes brrrrrrr....Nu heeft ze iets nieuws dat ook voor honden en katten gebruikt wordt, kleine ampulen met druppeltjes die je in de nek moet aanbrengen. (absoluut niet gelijk in het oor) Van het merk Stronghold 15mg, (selamectin) leverancier is PFIZER. het is een spot-on oplossing voor inwendige en uitwendige parasieten en binnen 2 dagen was ze ervanaf. echt super spul!!! en veel kortere behandeltijd dan die zalf (en de haartjes van je nijn worden niet vet) vraag het maar eens na bij de DA of het oormijten kunnen zijn. Mijn Dierenarts zit in belgie dus weet ik niet of ze in nederland dit product ook gebruiken. succes...groetjes wendy
Aanbevolen berichten