gingerenmacy Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Mijn konijntje (3 maanden) verliest af en toe haar evenwicht, dit had ze al een beetje toen ik haar kreeg maar ik heb het idee dat het erger wordt.Ik ben zowieso van plan met haar naar de dierenarts te gaan, ze had van de week ook een dag heel slecht gegeten en net toen ik op het punt stond naar de dierenarts te gaan begon ze weer goed te eten. Maar het zit me toch niet echt lekker.En nou lees ik hier ook allemaal verhalen over e. cunuculli(ofzo). En dat dat ook met evenwicht te maken heeft, heeft iemand hier ervaring mee? Hoe begint de ziekte? En weet iemand een goede dierenarts in de regio van leiden?
bunny ranch chanty Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 of ooronsteking ik zou gewoon gelijk naar de da gaan hoe sneler des te beter
Laura1984 Geplaatst: 17 november 2008 Geplaatst: 17 november 2008 Ik kan je niet helpen met wat dit kan zijn. Maar we hebben hier wel een lijst opgesteld met konijnkundige dierenartsen:http://www.bunnybunch.nl/community/gezondheid/7421-konijnkundige-dierenartsen.html Wellicht staat hier een arts tussen die bij je in de buurt is? Ik zou inderdaad ook zo snel mogelijk naar een DA gaan, dan weet je zeker wat er aan de hand is.
The Email Female Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 Niet wachten, maar morgen meteen even naar de DA.
Juliia Geplaatst: 23 november 2008 Geplaatst: 23 november 2008 Laat ik nou net ook even in leiden wonen ik weet wel een goede konijnkundige dierenarts: Van de wou ik zit er zelf ook met mijn konijnen. btw heb ik ook die ziekte bij mijn konijn meegemaakt nouja ik wist uiteindelijk niet precies wat het nou was oorontsteking of E.cuniculli, bij mij begon het met heel rustig zijn, niet meer zo goed eten en scheef hoofd, naar de dierenarts gegaan daar moest hij blijven, het ging weer iets beter hij mocht weer naar huis ( met medicijnenkuurtje enzo) we hebben hem toen heel lang binnengehad in het begin ging het wel goed hij at goed enzo maar hij had zon scheef hoofd en het werd alleen maar erger, hij rolde om en kon niet meer opstaan, uiteindelijk had hij zon ernstige aanval ik ben direkt naar de dierenarts gegaan en daar kon hij niet meer gered worden dus heb ik hem in moeten laten slapen.
Aanbevolen berichten