nijntjemarlot Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 heey,ik moet het nu tog onder ogen zien maar nijntje is met haar 2,145 kilo tog echt te zwaar aan het wordendaarom wil ik haar laten afvallen omdat het er echt niet uitzietze krijgt per dag dit te eten :*biks*onbeperkt hooi*een keer per week een stuk winterpeen*en een wilgenhout blokbiks is gewoon een handje volweet iemand een oplossing om haar te laten afvallen ?me zus maakt zich zorgen om haar ze vind nijntje een gevuld kroketje:duivel:en ze zit te zeuren dat ik een oplossing moet vindenhopelijk kunnen jullie me helpengr marlotte
Vivian Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Ehm misschien minder biks, en meer groente? Zoals andijvie, witlof, wortelloof, en dan geen dikmakers zoals appel enzo, want die kun je weer als snoepje gebruiken Of laat haar wat doen voor de biks, leer haar truucjes..Ik verzin maar wat hoor, hihi..
nijntjemarlot Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Geplaatst: 16 november 2008 tsja maar hoe kan ze dan wat doen voor haar biks enzo |?
_Danielle Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Waarom is ze te dik? Volgens mij wegen de meeste 'huis-tuin-en-keuken-konijntjes' rond de 2 kilo... (of zeg ik nu iets heel stoms?)
pol&kik Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 je kunt biks zelfs helemaal schrappen van het menu, hebben ze eigelijk niet nodig, of nou, ze eten het in de natuur ook niet.Altijd onbeperkt hooi geven, nu dan wat meer, en veel groentensalades met ligth groentes. Dus veel kruiden, en dingen als witlof en andijvie.geen fruit en groentes met vele suikers, dus wortel en appel overslaan!Voor de rest is het prima, denk iken veel laten bewegen. Ik weet niet of ze een vriendje heeft? maar 1 van mijn dames was ook te dik, en toen kwam Guus erbij en ze is nu zo slank als een den:yes:Zo zie je maar, wat voor 'n goede invloed zo'n vent kan hebben:he:
busylizzzy Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Hmm.. als ik dit lees mag die van mij wel aankomen. Kreeg hem zwaar verwaarloosd, en is nu 1,3 kg.. Is even groot als jou konijn Marlot... Zelf zou ik ook idd de biks helemaal schrappen. Lekker veel los laten lopen en gewoon lekker hooi laten knabbelen.
Dollie Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Waarom is ze te dik? Volgens mij wegen de meeste 'huis-tuin-en-keuken-konijntjes' rond de 2 kilo... (of zeg ik nu iets heel stoms?) Mijn huis, tuin en keuken konijntjes wegen ook rond de twee kilo dus ik denk dat je nog best eens gelijk kunt hebben. Joy was een dierenwinkelhangoor en was eerst 2-3 kg (nooit gewogen dus weet niet precies) en toen hij een hersenbloeding had gehad ging het wat slechter, toen woog hij 2 kg. Indy is (waarschijnlijk) een ver familie lid van een Hollandertje gekruist met een dwerg die ook nog een beetje hangoor in zich had, die weegt ook rond de 2 kg en ik vind hem absoluut niet te dik, en van Fred zou ik het niet weten maar hij weegt ook rond de 2 kg. Maar als je hem perse wil laten afvallen gewoon minder eten geven zou ik zeggen x'D Maar de Amerikanen starten met schaatsen!
nijntjemarlot Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Geplaatst: 16 november 2008 over het gewicht maak ik me niet zo zorgen maar ze is kwa omvang nogal stevig
nijntjemarlot Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Geplaatst: 16 november 2008 jah dat kan meschien wel zal het tegen me zus zeggen want volgens mij is het gewoon idd de bouw van haar
nijntjemarlot Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Geplaatst: 16 november 2008 tsja ik heb er niet soon duidelijke foto vn maar hier kan je het een beetje zien
Aanbevolen berichten