witchi Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 hallo allemaal, ik heb een konijntje van ongeveer 2 jaar oud nu, gister heb ik haar een snee brood gegeven (natuurlijk wel goed gedroogd) en gister in de na-middag kreeg ze ineens heel heftige diarree, nou at ze wel nog gewoon haar hooi, maar sinds vanochtend eet en drinkt ze niet meer, is heel lusteloos en heeft haar behoeftes ook niet meer gedaan..momenteel ben ik wel met een pipetje water aan het geven, en ben hooithee aan het maken. kunnen jullie mij een tip geven?
kelly1986 Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Ik heb je topic even verplaats naar de sectie `gezondheid`.Hier zullen meer mernsen kijken die een antwoord op je vraag weten. Als je konijn lusteloos is, niet eet, drinkt en poept is dat een serieus teken dat het niet goed is.De enige tip die ik je kan geven is ermee naar de dierenarts gaan.
Aniek Geplaatst: 13 november 2008 Geplaatst: 13 november 2008 Direct naar de dierenarts gaan en neem wat ontlasting mee om dat ook direct te laten controleren.
Merel455 Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Hee Hee! ik heb het ook gehad bij mijn konijn!als je hooi in het hok hebt is dat niet goed voor het konijn.het is beter als je stro hebt in het hok. of naar de dierenarts gaan als dat niet helpt xxx
_Danielle Geplaatst: 16 november 2008 Geplaatst: 16 november 2008 Merel, je gaf deze tip net ook al ergens anders, ik weet niet hoe je daar bij komt, maar een konijn moet altijd hooi tot zijn beschikking hebben om het te eten. Hooi is zelfs juist goed voor ze als ze diarree hebben!
sharon(L)rabbits Geplaatst: 18 november 2008 Geplaatst: 18 november 2008 hoe gaat het nu met het konijn??is het al beter?? of ben je naar de DA geweest??
Aanbevolen berichten