bunny ranch chanty Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 het zijn keutels en blinde darm keutels dat is normaal bij een konijn.de blinde darm keutels zou een konijnen weer op moeten eten......maar doen ze vaak niet bij te veel eten. De eerste teddy widder van 1800 gram moet ik nog tegen komen...... reken op 2 kilo zeker dus 60 gram bix afwegen per dag naast groen voer en onbeperkt hooi.....
anouk Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 bter geef je je konijn een keer per dag de juiste hoeveel heid voer ,en onbeperkt hooi .qua groente zijn rucola ,peterselie .wortelloof oke ,wiltof .meschien kan je je nijn eens wegen .dan kan men ook zeggen hoeveel zijn voer zou moeten zijn,.
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 oki ik ga zijn voer af wegen meschien dat het helpt meschien maar beter ook anders word die meschien nog dik en dat wil ik niet hahaha maar vanaf hoe oud mag ik hem witlof geven wortelloof peterselie . maaar hij ma dus geen stukje appel eteen
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 ahha geft niet ik ga hem wel even wegen even weeg schaal zoeken hahaha mometje
anouk Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 groenvoer moet je langzaam opbouwen ,en de meeste krijgen dit al van begin (jongs af aan)rucola [eterselie en witlof zijn veilige groente en kunnen dus geen kwaad,probeer grwoon steeds kleine beetjes zie hoe hij reageert ,en of hij zijn bdk op blijft eten ,verder het brood en appel niet zo heel veel geven ,als je merkt dat je nijn diaree krijgt of zijn bdk niet opeet ,geef je dit beter niet meer ,
Sascha Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Hij mag wel een stukje appel, maar niet te vaak. Je kan beginnen met wat witlof bijv, ten grootte van een postzegel, gaat dit goed, de volgende dag een stukje ten grootte van 2 postzegels etc..
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 oki bedankt ik ga hier wat mee doen ik ga wiltlof geven met kleinen beetjes en ik ga zijn voer afwegen hij krijgt hooi genoeg ik ben blij dat julie mensen hier mee helpen want asl je dingen niet weet of je ondekt iets aan je konijn dan kun je die vragen stellen en je word hier gewoon goed geholpen vind ik ben ik wel blij mee .
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 ik heb nog ene vraagje sinds gistren heb ik een wc voor mijn konijn gekocht maar hij plast er niet in hoe leren julie je konijn dat meschien raare vraag hahah . want hij plast allen op denkens en gewoon in ze hok dan want vorge keer liep die beneden los rond en ik keek zat die in de handen mand en hij ging er uit ik dnek ga is kijken in die honden mand hieft die in de honden mand geplast en hij liep ook los op me kamer toen heeft die op me dekbed geplast dus of in ze hok plast die op in de honden mand en als die de kans krijgt op me dek bed waarom doen ze dat weten julie dat ook ik wil hem leen dat die op het wc moet plssen en peoepn
_Danielle Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Je stukje is erg lastig te lezen, zou je er misschien leestekens tussen kunnen zetten? Heeft ie een bepaalde plaats in zijn hok waar hij steeds poept en plast? Zo ja, dan moet je daar het toiletje neer zetten.Dat ie overal plast kan te maken hebben met zijn leeftijd, de puberteit dus. Optie zou zijn om hem te castreren.
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 ik heb inderdaat veel taal fouten vanaf wellke leeftijd kan ik hem casteren ??? hij plast averal in ze kooi . hij plast nooit in de huis kamer op de grond alleen in de honden mand en als die in de slaap kamer los loopt plast die allen op me dek bed kan dat ook door zijn leftijd komen
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 hij staat bij mijn op de kamer hij zit nulekekr bij me op schoot hij is zo lief ik ben echt blij met hem hahaah wilden ik even zegen ahah
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 hoe oud is ie dat ie nu al 2 kilo weegt?
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 (aangepast) mijn konijn is 4 maanden oud zijn kond is niet vies maar zijn keutels blijven wel is aan zijn vagt ziten 4 maanden en nu dan al 2 kilo?:whistle2: ik ben benieuwd naar een foto daar van dan het konijn.... 9 november 2008 aangepast door bunny ranch chanty
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 ik wil je best een foto van mijn konijn stuuren hoor
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 je kan in je profile een foto zetten in je foto album.Die kan je hier heen coperen.want als ie nu al 2 kilo weegt zal ie 3 kilo worden namelijk....pas met z´n 7 maanden is ie uitgegroeid
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 hij weegt 1099 ik had het verkeert
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 2 kilo kan nooit want als ik hem op til voelt die niet zwaar ik stuur wel een faoto heb hje meschiem mail dan ik hem kan stuuren weet niet hoe dat werkt zo foto er op zeten mijn vriend wel maar die iss aan het werk
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 ik moet eten meschiem als je wil kun je mail via prive bericht sturen en dan kan ik je foto van mijn nijn laten zien ik weet niet hoe dat werkt op deze websaait
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 ja een ruime kilo komt beter in de buurt kwa leeftijd en gewicht.dus de 60 gram bix is prima......dan zal je zien dat ie die blinde darm keutels gaat op eten.
zwartegebril Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 héals het te lang blijft zou ik naar de DA gaan.ik hoop dat het al een beetje beter word. sterkte!:cool:
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 oki bedankt voor julie reactsies ik ga hem 60 gram bix geven dank julie wel voor julie hulp
Aanbevolen berichten