astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 hoi mijn konijntje heeft hele zachte poep en het stink ook en de drolletjes zijn ook klein weten julie wat dit kan zijn groetjes astrid
zwartegebril Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Misschien een beetje brinta geven als je het in huis hebt ;d
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 nee dat heb ik niet in huis wat kan ik er nu veder aan doen
Sascha Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Brinta? Ik weet niet of dat goed is hoor. Het zijn blindedarmkeutels, je voert hem waarschijnlijk teveel biks..
_Danielle Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Ik zou ook geen brinta geven.. Ik dacht ook meteen aan blindedarmkeutels (heb niet zo heel veel verstand van dat gedeelte dus ik wilde even een andere reactie afwachten). Wat geef je je konijn?
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 blinde darm keutels of echte diaree die echt stinkt.....dit zijn blinde darm keutels zijn dus nog in keutel vorm.....is normaal. Maar is het dunner en echt zijn kontje vies....gelijk naar da morgen en testen op wormen en cocidiose.hoe oud is je konijn? EN GEEN ADVIES GEVEN VAN BRINTA.......
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 nee sascha gelukkig niet maar moest eff een voorbeeld foto geven van blinde darm keutels.De wormen zie je alleen bij ontworming er uit komen .....
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 het is losen diare en het stinkt en zijn vrij klein
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 mijn konijn is 4 maanden oud zijn kond is niet vies maar zijn keutels blijven wel is aan zijn vagt ziten
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 moet ik morgen naar de dieren arts of moet ik het nog af wachten ik gaf hem ook veel van die knabbels toen zij me schoonmoeder dat het daar ook door kan komen dus sinds zaterdag geef ik dat niet meer zo veel
Sascha Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Watvoor knabbels? Beschrijf zijn dagelijkse eetpatroon eens.
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 merk is hepefarnsrabbit supertrio complete voeding en dat mics ik met rabbit balance uitge blanceerd menu en zijn tesuen doortjes zijn knabbel sticks merk beaphar en een stukej boord soms en als er appels in huis zijn en ik eet appel dan krijgt hij ook ene klein stukje
Sascha Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Liever geen brood, appel en knabbelsticks. Daar zit veel suiker in en een beetje ruccola, witlof, andijvie etc vinden ze even lekker. Hoeveel hardvoer geef je hem per dag in gram?
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 ik weeg dat nooit ik doe zijn bakje vol en daar doet die wel lang mee en de 2 dag gooi ik ze ouwe voer weg en doe ik er nieuwe in hoe doen julie dat geven julie je konijn af gewogen voer
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 want toen ik hem in het berin had was die niet zo dik was die best slank toen kon ik ze ribben voelen en nu is die gelukig aan gekomen ik voel ze ribben niet meer gelukig
Sascha Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 Ik nog niet, maar dat komt nog. Mijn koppeltje krijgt 2x per dag een klein handje voer. Geef je je konijn ook hooi?
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 kunen julie mijn advies geven hoe ik het besten en wanner en hoe veel gram ik mijn konijn moet voeren
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 juist dan kan ik nu wel zeggen dat het inderdaad blinde darm keutels zijn die hij of zij normaal op eet......weet je hoe zwaar de ouders waren van dit konijn?het lastige van een bak vol voer je weet niet percies hoeveel ie eet.....en of ie eet als je eens in de 2 dagen voerd.
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 het is niet zo als ik hem eten geef dat hij al het voer gelijk op eet bakie blijft wel gewoon beetje vol
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 ik weet niet wat zijn moeder weegte maar de fokker zij dat die met zijn volwassenen leeftijd 1800 gram moest zijn
bunny ranch chanty Geplaatst: 9 november 2008 Geplaatst: 9 november 2008 dat heet dus onbeperkt.....normaal geef je naast groen en hooi z´n 30 gram bix per VOLWASSEN GEWICHT IN KILO..... Dus dat kan je aleen weten als je weet hoe zwaar de ouders waren dan kan je dat gwicht aan houden in gram per kilo.Dat voer moet ie dan ook echt op eten per 24 uur.... nou je hebt het over een teddy dwerg of een teddy widder-
astrid1988 Geplaatst: 9 november 2008 Auteur Geplaatst: 9 november 2008 het is ook wel een sdat hij de ene keer diare heeft en de andre keer gewoon keutels
Aanbevolen berichten