Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 63
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik zou ook geen brinta geven..

Ik dacht ook meteen aan blindedarmkeutels (heb niet zo heel veel verstand van dat gedeelte dus ik wilde even een andere reactie afwachten). Wat geef je je konijn?

Geplaatst:

blinde darm keutels of echte diaree die echt stinkt.....

dode%20wormen%20na%20behandeling%20(2).jpg

dit zijn blinde darm keutels zijn dus nog in keutel vorm.....is normaal.

Maar is het dunner en echt zijn kontje vies....gelijk naar da morgen en testen op wormen en cocidiose.

hoe oud is je konijn?

EN GEEN ADVIES GEVEN VAN BRINTA.......

Geplaatst:

moet ik morgen naar de dieren arts of moet ik het nog af wachten ik gaf hem ook veel van die knabbels toen zij me schoonmoeder dat het daar ook door kan komen dus sinds zaterdag geef ik dat niet meer zo veel

Geplaatst:

merk is hepefarns

rabbit supertrio complete voeding

en dat mics ik met rabbit balance uitge blanceerd menu

en zijn tesuen doortjes zijn knabbel sticks merk beaphar

en een stukej boord soms en als er appels in huis zijn en ik eet appel dan krijgt hij ook ene klein stukje

Geplaatst:

Liever geen brood, appel en knabbelsticks. Daar zit veel suiker in en een beetje ruccola, witlof, andijvie etc vinden ze even lekker. Hoeveel hardvoer geef je hem per dag in gram?

Geplaatst:

ik weeg dat nooit ik doe zijn bakje vol en daar doet die wel lang mee en de 2 dag gooi ik ze ouwe voer weg en doe ik er nieuwe in hoe doen julie dat

geven julie je konijn af gewogen voer

Geplaatst:

juist dan kan ik nu wel zeggen dat het inderdaad blinde darm keutels zijn die hij of zij normaal op eet......weet je hoe zwaar de ouders waren van dit konijn?

het lastige van een bak vol voer je weet niet percies hoeveel ie eet.....

en of ie eet als je eens in de 2 dagen voerd.

Geplaatst:

dat heet dus onbeperkt.....

normaal geef je naast groen en hooi z´n 30 gram bix per VOLWASSEN GEWICHT IN KILO..... Dus dat kan je aleen weten als je weet hoe zwaar de ouders waren dan kan je dat gwicht aan houden in gram per kilo.Dat voer moet ie dan ook echt op eten per 24 uur....

nou je hebt het over een teddy dwerg of een teddy widder-

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .