nijntjekonijntjenmw4j9 Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Hoi Allemaal, Een aantal weken terug denk 7 a 8 heeft mijn Nijn de kabel van de kachel doorgebeten (stom van mij natuurlijk om deze niet goed genoeg op te bergen) gelukkig heeft ze het overleefd :mdr:alleen heeft ze daardoor een wondje aan haar onderlip/kin overgehouden:$. Hier zat eerst een klein korstje op, deze is nu wel iets groter. de korst is wel droog en volgens mij geneest het wel. We hebben het 3 weken terug na laten kijken bij het asiel waar we toen het vriendje voor Nijn hebben gehaald zij vertelden dat het niets ernstigs was. Hoelang kan het duren voor zo'n korstje verdwijnt??? en wanneer moet ik hiermee naar de DA??Ze heeft er geen last van volgens mij, ze eet en poept goed en is dol verliefd op haar nieuwe vriendje. Ik mag af en toe zelfs aan het wondje komen.Sinds het ongeluk is ze wel wat rustiger, kan dit door de schok komen of misschien ook door de wisseling van het jaargetijde of warmte in huis??? hopelijk kunnen jullie mij helpen??
Laura1984 Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Om het zekere voor het onzekere te nemen zou ik gewoon even langs de dierenarts gaan. Wellicht hebben ze daar ook iets waar het sneller door geneest...
kelly1986 Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 OOK ik zou even langs de dierenarts gaan om het wondje te laten bekijken.Onder een korstje kan het ook gaan broeien met alle gevolgen van dien.
Aanbevolen berichten