Knienie Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Haii, Mijn konijn heeft een klein bultje op zijn buik. Als het zo blijft is het niets ernstigs zegt mijn moeder. En mijn konijn gedraagt zich nog normaal mijn moeder zegt : als het groter wordt gaan we naar de DA, nou vraag ik me af. Moeten we gelijk naar de DA gaan of, moeten we w88 en als het groter wordt naar de DA? Xxx Lisanne & Pluisje :bunny2:
Dollie Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Weet niet. Ik zou zelf ook niet meteen heen gaan, gewoon goed in de gaten houden idd.
kelly1986 Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 IS dat bultje dat je voelt niet misschien gewoon een tepeltje?Kan je er eens een foto van maken?
Lieke175 Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Ik dacht ook meteen aan een tepeltje. Mannetjes én vrouwtjes hebben tepels, net als bij mensen.Als het echt uit de richting zit voor een tepel, of het is toch wel veel groter, is het misschien toch verstandig om naar de DA te gaan.
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 of een navel breuk komt vaker voor bij konijnen dan komt er een stuk darm naar buiten in het vel. Wat de bult veroorzaakt.
Dollie Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Ah nee hè. Hebben mannetjes ook tepels?! Damn! Ik probeer nog steeds een mannelijk zoogdier ZONDER tepels te vinden.
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 jep mannen hebben ook tepels iets kleiner dan de voedsters....
Knienie Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Geplaatst: 7 november 2008 Ik kan er wel een foto van maken maar, dan zie je er niks van je moet het egt voelen want mijn nijntj heeft lang haar Het kan idd een tepel zijn. Maar ik denk niet dat het een navel breuk is want het is best wel klein, of is dat altijd klein? In iedergeval bedankt voor jullie reactie ^^ Xxx Lisanne & pluisje :bunny2:
kelly1986 Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Een tepel van een konijn zal beslist ook niet zo groot zijn als een mensen tepel..... denk ik. Maar een foto maken is een goed idee!
Aanbevolen berichten