Sascha Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Ja misschien wel.. Maar ik denk wel dat hij medicijnen enz. nodig heeft.
Shan Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Geplaatst: 4 november 2008 mischien iets tegen de ademhaling tegen de korsten hij ademt namelijk heel moeilijk omdat de helft van zijn neusje dicht is
ZaZa Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Over een uurtje kan je terecht bij de dierenarts ?Dat laatste uurtje maakt nu ook niet meer veel uit..probeer je daar overheen te zetten..Even volhouden dan maar, zowel voor jou als voor je konijntje... Sterkte !
Shan Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Geplaatst: 4 november 2008 Ja En ze zijn geeent zou het besmettelijk zijn voor mijn andere konijn wandt die leeft onder hem En dankje wel !
ZaZa Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Geen idee...dat hangt er vanaf wat hij mankeert en dat kan alleen de dierenarts zeggen.... Hopen maar dat het meevalt.
Shan Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Geplaatst: 4 november 2008 Hoooi,Hij heeft een infectie aan zen oogje Daar heb ik oogdruppels voor dat zijn neusje steeds zo korsterig is komt daar de infectie door de traanbuisDe diaree is omdat ik hem teveel eten geef ???????? dus mag hij nog maar 1 en een halfe eetlepel biks en voor de rest een hooi dieetomdat hij weinig hooi eet, Hij heeft gelijk een inspectie gehad van nagels tandjes oortjes klitjes enzovoort en alles zag er prima uit dus ik ben weer blij Groetjes Shanui
Petradhd Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Even een vraagje: eet je konijn nog goed?
Shan Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Geplaatst: 4 november 2008 Even een vraagje: eet je konijn nog goed? Nee eigenlijk niet echt dat heb ik daar ook gezegt maar dat scheen zo te zijn omdat hij zich niet goed voelde ofzoiets Hoezo ?
Mirrin&Catootje Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Konijnen kunnen idd minder goed eten als ze zich niet prettig/ziek voelen.. hou het wel even in de gaten en geef hem in ieder geval lekker vers hooi... Hij moet echt goed gaan eten hoor! Gelukkig valt de infectie nog mee en is je konijn weer snel de oude!
bunny ranch chanty Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 maar als ie geen hooi eet.....is dat ook geen oplosing meschien heeft ie dan toch kies problemen van wegen het oogje wat onstoken is
Shan Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Geplaatst: 4 november 2008 Hij heeft geen kies problemen waren allemaal mooi geen haakjes en niet te lang hij eet wel hooi maar niet veel ofzo denk een paar sprietjes gewoon omdat hij zijn biksen groenvoer lekkerder vindt en hij mischien een beetje verwent is
shanty Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Nou gelukkig dat je toch nog heen bent gekunt dankzij je moeder .Ik vindt het wel belangrijk dat het konijn toch wel blijft eten . Ik zou hem goed in de gaten houden hoor !
Shan Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Geplaatst: 4 november 2008 Ja ik hou hem in de gaten anders ga ik dwang voer geven
Shan Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Geplaatst: 5 november 2008 Owja hij is ook gewogen hij weeg 1 kilo en 500 gram is dat teveel ? hij is een half jaartje mischien ietsjes ouder weet niet meer zeker
Aanbevolen berichten