Laura1984 Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Vanochtend zag ik dat bij één van Nijns ondertandjes een klein hoekje is afgebroken. Het is maar een heel klein hoekje, ik denk een driehoekje van 1mm. Hoe het gebeurd is, weet ik niet... Ik heb het even in de gaten gehouden, maar hij eet verder normaal zijn biks, groen en hooi, niets aan te merken. Slijt dit nu vanzelf bij, of kan ik dit beter door de DA bij laten slijpen of iets dergelijks?
Blacky Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Volgens mij zou je dit beter even kunnen laten slijpen bij de DA.
The Email Female Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Ik denk dat je beter even naar de DA kunt gaan.
Laura1984 Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Geplaatst: 2 november 2008 Ik heb even geprobeerd foto's te maken, is aardig gelukt: Voor wie het zich afvraagt; ik heb hem een nat (tegen het pluizen) wattenstaafje in z'n mondje gegeven, anders hield hij z'n tandjes niet van elkaar af en zag je het niet... Ik heb heel goed opgelet dat hij er niets van gegeten heeft. Maar zoals je ziet is het iets van niets.... (denk ik) Nu moet ik morgen toch sowieso nog naar de dierenarts om medicijnen op te halen, dus dan vraag ik het meteen even maar als het niet nodig is neem ik hem liever niet mee omdat het nogal een eindje rijden is, dus vandaar dat ik even wilde informeren of iemand het misschien zo uit ervaring wist...
Mirrin&Catootje Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Volgens mij kan dit geen kwaad en slijt het vanzelf bij. Is echt een minimaal stukje wat eraf is.
The Email Female Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Je kan de DA van te voren even bellen, dan weet je of je je konijn beter kan meenemen of niet.
Caroline Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Ik denk ,maar weet het niet zeker, dat dit niet voor problemen zal zorgen mits je het goed in de gaten houdt.Maar voor de zekerheid bij de DA even navragen of ALS je het wel laat bijslijpen de kans op verkeerde groei niet helemaal wordt weggenomen... want dat zou ik het preventief gewoon laten doen om ergere problemen te vermijden... is dit een beetje logisch?
Laura1984 Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Geplaatst: 3 november 2008 Ja hoor, ik snap wel wat je bedoeld Ik ga het navragen
Laura1984 Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Geplaatst: 3 november 2008 Ik ben net terug. De assistente zei dat het zolang hij eet waarschijnlijk geen kwaad kan omdat het maar zo weinig is wat eraf is. We moeten het wel heel goed in de gaten houden omdat als het afgebroken tandje gaat bijgroeien, het zou kunnen dat het dat andere tandje scheef gaat duwen.
Aanbevolen berichten