zwarte panter Geplaatst: 1 november 2008 Auteur Geplaatst: 1 november 2008 Het is gehecht met oplosbare draad.Ik heb het duidelijk gevraagd en ook de laatste laag is gehecht. Ze had het knoopje wel helemaal kunnen wegtrekken.
zwarte panter Geplaatst: 2 november 2008 Auteur Geplaatst: 2 november 2008 Het gaat alweer wat beter met Eufrasie.Daarstraks had ze geen koorts, ook niet toen ze opnieuw metacam moest krijgen. Dus waarschijnlijk slaat de antibiotica aan.Ze eet ook alweer een paar brokjes ss (hooi en groenten at ze al ), dus dat zal wel in orde komen. Ze doet ook minder pogingen om haar sok uit te krijgen. Het lijkt wel of ze zich er heeft bij neergelegd, want ze huppeld er ook gewoon mee rond.
YvonneH Geplaatst: 2 november 2008 Geplaatst: 2 november 2008 Dat is goed nieuws!Een van onze voedsters (Knuffel) heeft na haar castratie ook met een sok gelopen. Zij heeft er wel 2 of 3 versleten maar zij vond het ook niet zo heel erg.Hopelijk is Eufrasie nu weer snel de oude!
zwarte panter Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Geplaatst: 3 november 2008 Ook vandaag heeft Eufrasie geen koorts meer gehad.En het lijkt er op dat Eufrasie ook haar eetlust terug krijgt... Volgens mij had ze zich toch niet neergelegd bij de sok, maar was het eerder een 'staakt het vuren'...Ze heeft vandaag al verschillende sokken aan gehad, of ze zitten te los en ze krijgt ze uit, of ze zitten goed maar ze kan ze verschuiven, of ze blijven zitten maar ze spannen te erg.Ik denk dus dat ik morgen maar op zoek ga naar zo'n kapje... hopelijk hebben ze die ook in mini formaat.
Caroline Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Oei...arme Eufrasie... en zonder sok zit ze nog steeds aan de wonde?Clicquot zat er eigenlijk bijna niet aan, wel lekken enzo...maar die was geplakt...
zwarte panter Geplaatst: 3 november 2008 Auteur Geplaatst: 3 november 2008 Ja, zonder sok zit ze spijtig genoeg voortdurend aan de wonde...Vannacht heeft ze dus haar sok uitgekregen en dat had ik echt niet verwacht omdat ze hem gisteren zo goed droeg. (Dus ik ben vannacht niet meer gaan kijken en heb eens doorgeslapen.)Haar buikje zit onder de korstjes en bijtwondjes... En als ze haar sok kan verschuiven begint ze zelfs gewoon in haar zij te bijten...Dus ik vrees dat een kapje echt nodig is. Je ziet de knoop wel niet zitten, maar je kan hem wel voelen. Dus ik denk niet dat ze die zomaar doorgebeten krijgt. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze haar hele buik kapot bijt.
bunny ranch chanty Geplaatst: 3 november 2008 Geplaatst: 3 november 2008 Ja ik heb hier ook een kap gebruikt voor katten niet leuk maar als het moet is het het beste voor je konijntje. Zelfs rammen kunnen hun bal zakken nog aan vreten na de castratie.Dit is natuurlijk ook een van de eventueele na weeen van de operatie.Die vaak wel goed uit pakt maar toch ook zulke gevallen op kan leveren.
YvonneH Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Net zo'n lastig figuurtje als Fuz dus :whistle2:Dan zal je het kapje idd nodig hebben ben ik bang.Fuz heeft er wel weken mee moeten lopen maar die had dan ook wel een hele grote wond gebeten hoor.Succes met het kapje! Nog een dingetje, vraag even een extra touwtje (of waar ze hem dan ook mee vastmaken) want Fuz heeft hem bij ons toch een keer door kunnen bijten
kelly1986 Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Hoe gaat het vandaag met Eufrasie? Nog steeds een knabbelneigingen?
zwarte panter Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Geplaatst: 4 november 2008 Mevrouw is een beetje vreemd... Het lijkt wel of ze het woord 'kapje' gehoord heeft en nu rustig blijft...Ik heb vanmorgen haar wondjes weer opnieuw helemaal verzorgt en heb ze daarna even zonder sok gelaten en mevrouw beet niet meer aan haar buik. Omdat ik naar de les moest, heb ik de sok terug aangedaan, en ze heeft de sok mooi aangelaten...Nu weet ik niet goed of ik morgen best zo'n kapje haal of niet... want als mevrouw opnieuw haar kuren krijgt, dan...:bounce: Maar langs de andere kant denk ik ook dat ik het beter zonder kapje (en met sok) probeer. Sinds gisteren leeft ze terug helemaal in harmonie met Hypoliet:love: en daar hoort elkaar wassen natuurlijk ook bij. Ik zie niet zo goed hoe ze dat met dat kapje gaat doen... @Yvonne: Deed Fuz gewoon alles met dat kapje?
YvonneH Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 (aangepast) Fuz deed zo goed als alles met het kapje op. Alleen blindedarmkeutels eten lukte niet echt. Dat moesten we elke dag schoonmaken (in het hok en wat aan het kapje bleef hangen). Je kan natuurlijk voor de zekerheid zo'n ding ophalen en als je hem niet nodig hebt breng je hem later weer terug Hier wat foto's om te laten zien dat hij nog heel veel kon: Lekker in z'n mandje: Hier was hij op de kachel gesprongen om in een mandje te kijken: Lekker luieren: 4 november 2008 aangepast door YvonneH
zwarte panter Geplaatst: 4 november 2008 Auteur Geplaatst: 4 november 2008 Bedankt!Op de foto's lijkt het idd dat Fuz er gewoon bijna alles mee kon. Zelfs lekker luieren.Ik denk dat ik dan toch maar zo'n kapje haal vor de zekerheid.Als ze terug begint te bijten, dan kan ik het onmiddellijk omdoen. Ze heeft het bijten nog al eens tijdelijk opgegeven, maar toen begon ze ook opnieuw...Hoewel ik natuurlijk hoop dat ze het nu echt snapt en dat ze niet meer bijt;)
YvonneH Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Hopelijk blijft ze er idd gewoon vanaf!En anders moet je haar maar waarschuwen dat Caroline haar uit gaat lachen als ze zo'n kapje om moet
zwarte panter Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Geplaatst: 5 november 2008 :lol:Dat kan ik natuurlijk ook nog proberen...dat ik daar nog niet aan gedacht heb! Vandaag heeft ze opnieuw haar sok mooi aangehouden, dus ze loopt nog zonder kapje.
kelly1986 Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 T word nog een brave Eufrasie zo he!Maak eens een foto van Eufrasie in haar pakje!
zwarte panter Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Geplaatst: 5 november 2008 Foto? U vraagt, wij draaien...De sok van de dag is een zwarte met een klein motiefje. Dat ze het maar niet gewoon wordt om een sok te dragen, want het is werkelijk geen zicht...:whistle2:
Caroline Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Heb jij ondertussen nog sokken in je kast?
zwarte panter Geplaatst: 5 november 2008 Auteur Geplaatst: 5 november 2008 Die o zo mooie zwarte met motiefje is niet van mij hoor:$...dat is een spliksplinternieuwe mannensok:mdr: Speciaal voor Eufrasie! En indien nodig ligt er nog een stapel klaar...
kelly1986 Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 Hahahah die eufrasie! die krijgt er nog nieuwe kleren op toe zeg!
YvonneH Geplaatst: 5 november 2008 Geplaatst: 5 november 2008 O, wow staat goed hoor! Zwart is echt haar kleur :he:
zwarte panter Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Geplaatst: 7 november 2008 Eufrasie is het er helemaal mee eens dat zwart haar kleur is:mdr: Omdat ze vandaag de sok toch voortdurend verschuift...heb ik er maar een truitje van gemaakt. Ze was de hele dag geobsedeerd aan de sok aan het trekken...Met haar 'truitje' doet ze nu geen pogingen meer om het te verplaatsen en huppelt en crosst ze weer volledig rond. Een konijn doet je in ieder geval wel nadenken en 'knutselen'...:whistle2:Hopelijk is mevrouw nu tevreden met haar 'truitje', want echt andere ideeƫn heb ik niet meer...
Caroline Geplaatst: 7 november 2008 Geplaatst: 7 november 2008 Het heeft wel iets vind ik...Heb je deze foto's al eens naar Esther gestuurd? Vind ze zeker tof!
zwarte panter Geplaatst: 7 november 2008 Auteur Geplaatst: 7 november 2008 Echt mooi vind ik het niet:$, maar als het helpt is het goed.De bijtwondjes zijn echt nog niet goed genoeg genezen om haar eraan te laten likken of opnieuw bijten, dus dan moet je wel iets verzinnen... Nee, ik heb ze nog niet gestuurd, maar ik zal dat zo even doen.
Aanbevolen berichten