Rian Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 (aangepast) Die stank wijst naar mijn idee op een verstopping, ontlasting die langer blijft zitten gaat rotten en vreselijk stinken. Dat wat er dan nog langs kan passeren (diarree) neemt die geur dus mee. Maar ik weet er niet het fijne van, vind het wel echt shit hoor dat t niet goed gaat, maar volhouden, jij kunt m helpen dus dat komt vast goed!Kun je niet achterhalen of hij niet iets heel erg verkeerds heeft gegeten? 26 oktober 2008 aangepast door Rian
Diddl Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2008 (aangepast) Nee, Gizmo woont binnen en hij is een van de drie konijnen wat niet aan de bedrading of het tapijt zit. Wat hij nog wel eens wil pikken zijn de kattenbrokjes. Of Hope Farms moet de samenstelling hebben veranderd of ze hebben te veel spul gespoten op de andijvie maar dan zouden meer nijntjes er last van moeten hebben lijkt me. 26 oktober 2008 aangepast door Diddl
Caroline Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Eet hij ondertussen uit zichzelf weer?
Diddl Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2008 Hij heeft nu net Peterselie op en vroeg om meer. Ik durf alleen niet teveel te geven. Straks geef ik nog wat andijvie en nog wat pijnmedicatie. Punky is gelukkig ook weer gaan eten en dat lijkt mij ook wel een goed teken. Nu alleen Squerl nog dat eten ze allemaal weer.
Rian Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Ik denk dat je best meer kan geven, als hij er zelf om vraagt is dat denk ik alleen maar een goed teken! Iemand mee eens?
Diddl Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2008 Of kan ik hem beter nu wat andijvie geven? Zit ook vocht in omdat ik hem nog niet heb zien drinken.
ZaZa Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 Kan de geur van de keutels ook niet komen door het (al dan niet) eten van bepaald voer ?Hier stonk Polle werkelijk enorm als hij Science Selectiv kreeg of bepaalde groente had gegeten...Dan was het echt niet leuk meer...
Diddl Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2008 Ze krijgen altijd het zelfde voer en het zelfde groen. Mijn konijnen zijn erg selctief met groen. Ik heb wel net een nieuwe zak voer gekocht van Hope Farms, misschien heeft daar iets anders ingezeten?
Diddl Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2008 Of gewoon van de medicijnen. Ik ruik ook niet naar roosjes als ik mijn griepmedicijnen uit Amerika in heb genomen.
Caroline Geplaatst: 26 oktober 2008 Geplaatst: 26 oktober 2008 peterselie is een natuurlijk middel tegen gas...als hij het neemt, geven!
Diddl Geplaatst: 26 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 26 oktober 2008 Hij heeft de hele plant op, nou ja..de stelen die ik van de plant heb geknipt dan en natuurlijk eet Punky er ook van. Hij heeft tussendoor ook van zijn hooi gegeten en hij heeft zijn kooi opgeruimd. Gizmo gooit altijd alle speeltjes in hun voerbak bij elkaar voor het slapen gaan.
Diddl Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2008 Gizmo heeft ook weer biks gegeten en gedronken dus dat gaat gelukkig weer de goede kant op. De andere twee trouwens ook. Alles eet gelukkig hier weer.
Debbie Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Nou laten we hopen dat het nu de goede kant op blijft gaan.Hoop wel dat uiteindelijk duidelijk gaat worden wat het nou is, want dit is natuurlijk niks kan me voorstellen dat het erg frustrerend is. Ik duim iniedergeval!
Diddl Geplaatst: 27 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 27 oktober 2008 Dank je Debbie en dat hoop ik ook. Normaal heeft mijn eigen da altijd zaterdagochtend dienst maar helaas zit hij in het gips. Anders had ik gewoon bij hem kunnen gaan. Van hem weet ik ook dat hij niet gaat prutsen, als hij het niet meer weet of iets niet durft dan zegt mijn da dat gewoon eerlijk en verwijst hij mij door.
Blacky Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Fijn dat de bunnys weer aan de beterende hand zijn, en idd net wat Debbie zegt nu maar hopen dat het alsmaar beter word en blijft.
Aanbevolen berichten