Startman Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Hallo, ons konijntje ging gister op z'n rug liggen, en later op z'n zij! Ik werd een beetje bang, is dat normaal?!? Het zag er griezelig uit. Kan het te maken hebben met de verwarming? Hij is nu acht weken en komt van buiten. We hebben de eerste week de verwarming uitgelaten, en de dichtstbijzijnde verwarming uitgedraaid. Gister avond is hij voor het eerst aan geweest en begon meneer heel veel te drinken en ging hij op z'n rug liggen. Probeerde hij zich zo te koelen? Het zag er echt eng uit! Gr.
Petradhd Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Het kan zijn dat hij het te warm heeft, maar ik denk niet dat het daar mee te maken heeft dat hij op zijn rug of zij gaat liggen. Meestal liggen konijntjes op hun zij als ze heel ontspannen zijn, en betekent het dat ze zich helemaal veilig voelen. Je krijgt dan ook als je geluk hebt de 'bunny flop' te zien, dan gooit het konijn zich met een sprongetje op zijn rug/zij. Heel leuk om te zien
Mollebol Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Zag het er ongeveer zo uit? Dan heb je een heel relaxed konijntje! :mdr:
Startman Geplaatst: 25 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 25 oktober 2008 JA! Die bunnyflop herken ik! En zo lag hij ja! Wij zaten er toevallig naast, en ik dacht dat hij niet goed werd! Weer voor niks bezorgd gemaakt... :-( Dank jullie wel!
sannieentom Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Geen zorgen hoor. Mijn konijn doet dat regelmatig. Maakt ze eerst een paar dolle sprongetjes en laat zich dan zo op haar zij vallen en blijft dan languit liggen.
Knuffeltje Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Zo Mollebol, jij hebt echt een groot konijn !!Dat is toch een vlaamse reus ??Die konijnen zijn echt gaaf.Als mijn konijn in haar rennetje zit, laat ze zich ook weleens op haar zij vallen.Dat ziet er altijd heel grappig uit. Of ze gaat languit liggen, plat, met haar achterpoten wijd naar achter, hoe zeg je dat. Is ze dan ook nog relaxt ?? Ik liet haar uit op mn grasveld, niet boos erom worden! daar heb ik al heel veel mensen over gehad, en ja, ik weet dat het gevaarlijk is. Maar toen ik haar dus uitliet ging ze ineens zo liggen, echt grappig. :) Doeii
nijntjemarlot Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Zag het er ongeveer zo uit? Dan heb je een heel relaxed konijntje! :mdr: wt een lieverdje
Mollebol Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Zo Mollebol, jij hebt echt een groot konijn !!Dat is toch een vlaamse reus ??Die konijnen zijn echt gaaf.Als mijn konijn in haar rennetje zit, laat ze zich ook weleens op haar zij vallen.Dat ziet er altijd heel grappig uit. Of ze gaat languit liggen, plat, met haar achterpoten wijd naar achter, hoe zeg je dat. Is ze dan ook nog relaxt ?? Ik liet haar uit op mn grasveld, niet boos erom worden! daar heb ik al heel veel mensen over gehad, en ja, ik weet dat het gevaarlijk is. Maar toen ik haar dus uitliet ging ze ineens zo liggen, echt grappig. :) Doeii Dat is Broer en hij is niet zo groot hoor, standaardmaat voor een rasloos nijntje. Juli, z'n vriendinnetje, is iets groter, maar ze zijn even zwaar. Languit liggen met poten uitgestrekt is altijd wel relaxt, ja. Broer doet meestal een enorme flop als hij heeft gegeten en de flop op de foto is na de allereerste keer seks met Juli (maar goed dat hij gecastreerd is), tis een echte vent. :he: Maar ik ben blij dat het duidelijk is dat het om een flop gaat en dat je je geen zorgen hoeft te maken. Al doe ik dat wel eens als Broer zo ligt en dan met z'n ogen helemaal dicht...toch effe checken. :yes:Geniet er maar van dat je nijn zo relaxt is!
Aanbevolen berichten