Cisl0oveGeryon Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Halloo! Ben ik weer met een nieuw topic!Mijn konijn heeft in heer nek onder haar kin een bult, ik kan hem gewoon indrukken en er gebeurt dan niks. Ik denk dat het gewoon vel is, want 1 mannetjes konijn heeft dit ook (zijn precies de moeder en de vader van de andere konijnen!) Weten jullie of het klopt dat het gewoon vel is?Groetjes en alvast bedankt! Ps. mijn kleinde babykonijntje heeft dit hele bericht in mijn mou gezeten, en nu nog..!
Plumeau Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Zoek hier op BB eens onder "wam" ik denk dat je dat bedoelt...
kelly1986 Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Ik vermoed ook dat je een wam bedoeld.Eigenlijk is het een soort van onderkin bij konijnen. Voedster hebben hier wel eens vaker last van. Bij veel voedsters is het erfelijk bepaald. Echter kan het ook een teken zijn van overgewicht. Als rammetjes een wam hebben is het bijna altijd ee teken van overgewicht.
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2008 Oke bedankt! Ik geef haar tog echt wat ze moet hebben...
Aanbevolen berichten