Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik heb sinds gister een nieuw konijntje erbij van 12 weken. Vanaf het moment dat ik hem heb opgehaald lijkt het net of hij knort (Lijkt slijmachtig) Dacht eerst dat het van angst was. Soms als hij rustig is doet hij het ook niet, maar af en toe niest ie. Er is echter geen slijm of snot te zien. Als hij onrustig is en eet dan knort ie. Is dit normaal en gewoon nog de angst of moet ik me zorgen gaan maken? Verder heb ik nu alleen kranten als bodembedekking omdat ik eerst dacht aan allergie. Een klein beetje hooi heb ik in een balletje wat hangt gedaan, dus dat kan het denk ik niet zijn. Graag wat suggestie´s

groetjes Patricia

Geplaatst:

ja maar hij doet het nu bv ook als ie in de kooi van plek wisselt. alleen als ie stil zit hoor je hem soms niet, maar af en toe weer wel

Geplaatst:

Geef hem om te beginnen eens wat thijm en rozemarijn te eten, dat ontsmet de luchtwegen op natuurlijke manier. Helpt dat niet of wordt het erger, voor de zekerheid naar de DA.

Clicquot heeft regelmatig een nat neusje. Een paar dagen thijm en enchinea kruiden (versterken de afweer) en ze is er weer bovenop.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .