De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Vanavond is een kleintje van net 4 weekjes erg ziek geworden. In eerste instantie dacht ik dat ze al zo goed als dood was zo slecht zag ze eruit.Ik ben naar de da geraced, om dr een spuitje te laten geven. Maar de da gaf dr nog een kleine kans, dr buikje was goed geen verstopping of gas. hartslag was nog sterk, en ze liet daar een paar goede keuteltjes. Ze heeft nu antibioticaspuit en pijnstilling gehad. Nu maar hopen dat ze er nog bovenop komt. Helaas dr moeder en broers en zussen laten dr links liggen en daardoor koelt ze snel af. ik blijf vanacht bij dr om dr warm te houden en spuitjes water en dwangvoer te geven...dit wil ze wel graag ze wil nog vechten...
kaatje-kim Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Oei, hopelijk knapt het kleintje snel op.
Vivian Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Sterkte, en succes met de kleine, ik hoop dat het goed komt!
nijntjekonijntjenmw4j9 Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 succes met je kleintje we zullen duimen
_Danielle Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik duim ook mee! Hopelijk komt het allemaal goed!
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 20 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 20 oktober 2008 k heb weinig hoop, maarja wil dr ook niet alleen laten vannacht. Ze doet al geen moeite meer voor wat vocht, terwijl ze dat eerst nog zelf uit t spuitje likte laat ze het nu dr bekkie weer uitlopen... ..agh k slaap toch al 3 nachten niet, want allebij mn kidz zijn ook ziek. Dus t is hier gezellig hoor.
De-Lionlopjes-gek Geplaatst: 21 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 21 oktober 2008 jeetje wat kan t snel gaan he... Ze is net heel rustig doodgegaan.
Emsaa Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Ach...wat jammer, maar ergens natuurlijk ook wel goed. Als ze pijn had is het beter dat ze is overleden.Sterkte..
Sabbie Geplaatst: 21 oktober 2008 Geplaatst: 21 oktober 2008 Wat vervelend! Je hebt je best gedaan! Sterkte!
Aanbevolen berichten