Noortjuhh Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 (aangepast) hej, kan iemant mij vertellen hoe je kunt merken dat je konijn oliefantentandjes heeft...? kun je het bij een konijntje van een week ook al zien? en ik heb nog een vraagje, mijn konijn is nu 30 dagen zwanger maar,,,ze heeft nog helemaal geen nest gemaakt! hoort dat zo? doet ze dat vanacht? ze is wel best dik geworden de laatste dagen 20 oktober 2008 aangepast door Noortjuhh
kelly1986 Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Had je die info niet beter kunnen bekijken en door kunnen nemen voordat je aan je tweede bewuste nestje begon?
merelvandijke Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 konijntjes maken hun nest vaak pas vlak voordat ze gaan bevallen.mag ik vragen waarom je een nestje neemt?
The Email Female Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Had je die info niet beter kunnen bekijken en door kunnen nemen voordat je aan je tweede bewuste nestje begon? Hier ben ik ook erg benieuwd naar...
Caroline Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik sluit het topic gewoon, vermits het weer over een bewust nets gaat. Noortjuhh, je kan me zoveel pb's sturen als je wil , een antwoord op deze vragen ga je van mij niet krijgen... Wat de olifantstanden betreft, gebruik even de zoekfunctie op BB zou ik zeggen.
Aanbevolen berichten