Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik maak me zo ontzettend zorgen om mijn konijn.

Het lijkt of mijn konijn de hele tijd moet plassen (volgens mij doet ze dit nu ook erg veel).

Ze zit constant in dr plashoekje en is maar aan het draaien en doen. Het lijkt of ze haar draai niet kan vinden. Ligt ze bijv. net lekker en dan begint ze plots heel onrustig te doen.

Wie weet wat dit is of zou kunnen zijn?!

Geplaatst:

Vandaag DA is niet gelukt helaas(geen vervoer). Als het zo blijft ga ik morgen zeker.

Ze keutelt nog gewoon en eet voor zover ik weet ook.

Oogjes zijn gewoon open.

Geplaatst:

Niet kunnen blijven liggen/niet je draai kunnen vinden, kan bij gas horen..maar dan eet en keutelt je konijn ook niet.

In dat geval kan wachten tot morgen een doodvonnis zijn.

Controleer dat steeds goed !

Sterkte !

Geplaatst:

Ik ben net terug.

Ze heeft een blaasontsteking dus dat is de reden van het vele plassen.

Het gaat gelukkig helemaal goed komen met haar. Morgen moet ik terugkomen voor controle.

Geplaatst:

wat goed van je dat je toch nog zo snel naar de da hebt kunnen gaan!

en wat fijn dat ze nu in de gaten gehouden word :)

lekker verwennen dus ;) dan is ze hopelijk snel weer helemaal de oude!

Geplaatst:

Het gaat alweer wat beter ze plast niet zo veel meer maar ze is nog erg moe. Vanavond moet ik weer terugkomen bij de DA voor antibiotica en evt. pijnstiller en natuurlijk om te kijken hoe het gaat.

Geplaatst:

Ze moest alleen maar een antibioticaprikje en pijnstiller is niet meer nodig. Ik hoef niet meer langs te komen en als ze weer achteruit lijkt te gaan kan ik altijd bellen.

Nijn lijkt gelukkig langzamerhand ook weer wat levendiger te worden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .