Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey allemaal.

Over het weekend gemerkt dat Aiko niet zo goed meer eette, hij liet de harde stukjes staan.

Vandaag mee naar de DA geweest en hij had inderdaad haakjes.

Ze hebben hem laten inslapen en dan de tandjes bijgevijld.

Nu heb ik hem terug van 16:00 maar hij is nog heel slaperig.

Is dit normaal ?

Hij heeft zonet wat gedronken omdat ik de fles tegen zijn neus hield.

Eten toont die op het moment geen interesse in, zonet wat veldsla gaan plukken maar die neemt em niet.

Is het normaal dat die nog zo slaperig is ? Ik veronderstel van wel, hij heeft tenslotte narcose gehad.

Kan iemand me ff geruststellen ? :)

Geplaatst:

Hm...ja dat kan... net zoals elke mens er anders op reageert ,is dat ook bij konijnen zo... (toen ik mijn wijsheidstanden onder narcose had laten verwijderen, was ik 3 dagen later nog te suf om auto te rijden, andere mensen hebben daar geen last van)

Je zal wel moeten dwangvoeren vanavond hé Farah? Maar dat wist je waarschijnlijk zelf wel ;)

Geplaatst:

Dat wist ik niet eigenlijk!

Maar goed nieuws trouwens. Heb eens met de DA gebeld en ze zei dat ik hem warm moest houden. Men lieve aiko bij me gepakt in de zetel, lekker in een dekentje gedraaid en zo TV gekeken.

Hij is 5min geleden uit het dekentje gehupt en is nu lekker blaadjes aan het eten.

Jeih!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .