sven_kim Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Wij zijn het gewoon dat ons konijn actief is overdag, maar sinds vorige week is ze heel rustig, en lusteloos.Vandaag ligt ze al heel de dag op haar zij in haar hok. En vanmorgend dat we haar wilden optillen om te knuffelen werd ze heel agressief en beet.Normaal met dit weer springt ze rond in haar buitenhok, maar daar is ze vandaag nog niet geweest.Eten doet ze wel nog goed, maar we maken ons toch zorgen.groetjes
Caroline Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Klinkt als een serieuze schijnzwangerschap...
sven_kim Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2008 (aangepast) Klinkt als een serieuze schijnzwangerschap...dat denken we ook,we hebben ook een paar dagen geleden een rode massa (precies bloed) in haar voederbakje gevonden en in de zetel zit ze als een zot te graven, precies dat ze een nestje wilt maken.moeten we ons zorgen gaan maken? 12 oktober 2008 aangepast door sven_kim
maria Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Toen ik het las dacht ik ook gelijk aan schijnzwangerschap.Of zou het kunnen dat ze echt zwanger is?
The Email Female Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Als ze schijnzwanger is hoef je je geen zorgen te maken.
sven_kim Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2008 Toen ik het las dacht ik ook gelijk aan schijnzwangerschap.Of zou het kunnen dat ze echt zwanger is?neen, ze zit alleen.Maar dan zijn we gerust, moeten we iets speciaal doen of gewoon haar gangetje laten doen?bedankt voor de reacties.
The Email Female Geplaatst: 12 oktober 2008 Geplaatst: 12 oktober 2008 Je kan haar het beste haar gang laten gaan. Als ze een nestje maakt kan je die het beste na 3 dagen weghalen.
maria Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Ik zou haar ook haar gang laten gaan. Mijn voedster heeft dat ook gehad en ze heeft toen een prachtige nest gemaakt met haar en al, pas na een paar weken was ze weer wat rustiger en heb ik het nestje ook verwijderd.
L.konijn Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Hoort bloed bij een schijnzwangerschap dan? Mijn FH is ook schijnzwanger geweest maar ik heb geen bloed gevonden hoor. Je konijn is verder niet in contact met een ram geweest?
kelly1986 Geplaatst: 15 oktober 2008 Geplaatst: 15 oktober 2008 Dat wat voor bloed word aangezien kan oor hetzelfde geld ook rood gekleurde urine zijn.....
Loesah Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 ik dacht ook schijnzwangerschap idd..en urine kan idd zo donker zijn dat het bloed lijkt.. maar als je konijn echt lusteloos is... en niet meer goed eet, drinkt, keutelt, dan kan je het beste even een da bezoeken.
sven_kim Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2008 ik dacht ook schijnzwangerschap idd..en urine kan idd zo donker zijn dat het bloed lijkt.. maar als je konijn echt lusteloos is... en niet meer goed eet, drinkt, keutelt, dan kan je het beste even een da bezoeken.eten, drinken en keutelen doet ze goed, ze is nu een pak rustiger dan vorige week.Alleen was ze op één of andere manier uit haar hok ontsnapt. Ze had zelf het slotsysteem kunnen openen blijkbaar, want op een ochtend was ze nergens meer te bekennen. Maar gelukkig na een uurtje zat ze terug op de koer en is ze zelf haar kot terug in gegaan.Het hok is nu bunnyproof.:mdr:
Aanbevolen berichten