chantal1987 Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Terwijl ik bezig was met Sammy kammen ondekte ik een heel rood en een klein kaal plekje op zijn rug. Het is ook een beetje nat, volgens mij is het een beetje bloed. Hij heeft al eens eerder een kaal rood plekje gehad, maar niet dat er bloed bij was. Ik heb hier nog een tube surolan over van het kale rode plekje wat hij hier voor had. Is het handig als ik dat er op smeer of kan ik er beter mee naar de dierenarts gaan?
chantal1987 Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2008 Ik heb het wilhelmina park net gebeld. De dierenarts zou mij vanavond weer terug bellen.
kaatje-kim Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 Ben benieuwd wat de dierenarts te zeggen heeft.
ZaZa Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 (aangepast) Kammen ..Had je op die plek net gekamd ? Kan het zijn dat je toen gewoon per ongeluk een plukje haar meegekamd hebt dat niet los zat ?Dat ziet er vaak een beetje uit als een schaafwondje.. (vertel de dierenarts in ieder geval dat je aan het kammen was) Als het heel klein was, zou je er niet eens iets op hoeven doen..Betadinezalf mag anders ook ! Als het echt heel klein is en het ziet er vers uit, zou ik morgen eens afwachten om te kijken hoe het er dan uitziet.. Zag het er uit als dit ?(maar dan veeeeeel kleiner hopelijk!) Als je konijnen samen zitten, hebben ze misschien een beetje ruzie gemaakt ? 9 oktober 2008 aangepast door ZaZa
chantal1987 Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2008 Zo zag het er idd uit ja, alleen wel veel kleiner . De dierenarts heeft nog niet gebeld. Als hij belt zal ik hem vertellen dat ik ook heb gekamt.Belle en Sammy zitten idd bij elkaar. Ik heb eigenlijk niet gezien dat ze ruzie aan t maken waren. Ik heb ze echt nog nooit zien vechten. Ik denk niet dat het een bijt wond is.
Mirrin&Catootje Geplaatst: 9 oktober 2008 Geplaatst: 9 oktober 2008 En?? inmiddels iets gehoord van de DA?
kelly1986 Geplaatst: 10 oktober 2008 Geplaatst: 10 oktober 2008 (aangepast) Ik zou er geen surolan op smeren.Als het echt een klein plekje is zou ik t gewoon even schoonmaken en t even aankijken.Je kunt er wat verdunde bethadine op doen. Als er een kortstje op komt geneest t vanzelf wel weer.Wel iedere dag even goed controleren of t niet rood, groter, dikker of warmer word. 10 oktober 2008 aangepast door kelly1986
Loesah Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 ah gossie.. het zit je niet mee heh..hoe is het nu?
Aanbevolen berichten