astrid1988 Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 ik heb een vraagje mijn konijtje niest maar hij heeft geen snotkop want zijn neusje is niet nat die is mooi en droog ik dacht eerst dat het aan zijn hooi lag want daar zat veel stof dus ik heb hooi gekocht zonder dat er stof in zit dus geen ge perst hooi . en ik heb als bodem bedeking heb ik stro . maar van de week had ik voor bedeking korels specaail voor konijnen en knaagdieren als ze er bevoorbeeld op plast lost het op . weeten julie meschien waar dat aan licht ??? groetjes astrid
Laura1984 Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 Ik kan er niet helemaal uit opmaken of dat je ook stro gebruikt(e) ten tijde dat je konijn niesde, want stro is namelijk enorm stoffig.
astrid1988 Geplaatst: 8 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 8 oktober 2008 zouw het door door kunen komen want ik heb stro in ze hok ligen maar ik heb ook korels wat voor konijnen en knaagdieren is geschikt als het konijn er bervoorbeeld op plast dan smelt dat heb ik ook nog ligen mescien moet ik dat gaan proberen
meroke Geplaatst: 8 oktober 2008 Geplaatst: 8 oktober 2008 mijn nijn heeft dit ook 'n keer gehad. het werd na een paar dagen erger, maar ook geen snot. ben dan naar de da geweest om een antibiotica kuurtje en nieuw hooi gekocht, na een goeie week was het al veel minder.
astrid1988 Geplaatst: 9 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 9 oktober 2008 oki dus ik moet even langs de dieren arts gaan hij heeft wel andre hooi zonder stof er in
astrid1988 Geplaatst: 10 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2008 ik ben vanmidag langs de dieren arts geweest hijheeft naar me konijn geken en hij is gezond ik moest het even aan kijken en hij heeft hem ingent .hij moest helamml piepen toen de die 2 spuitjes kreeg ik vond dat zielig nu loopt die lekker los in huis
sannieentom Geplaatst: 11 oktober 2008 Geplaatst: 11 oktober 2008 Mijn konijntje nieste ook wel eens maar hij had ook geen vieze of natte neus. Toen las ik hier op het forum dat elke dag een paar takjes verse tijm wel eens kon helpen. Dat heb ik toen gedaan en ik heb hem niet meer horen niezen.
Aanbevolen berichten