Caroline Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Stomen is idd een goed idee... Zo'n aerosol.apparaatje gaan halen bij de apotheek, heeft zwarte panter van hier op het forum ook gedaan. Enige nadeel, het is zéér verslavend voor je konijn
zwarte panter Geplaatst: 4 november 2008 Geplaatst: 4 november 2008 Het is inderdaad heel verslavend...:whistle2: (voor je konijn wel te verstaan)Maar het werkt ook echt goed. Na het aërosollen merk je onmiddellijk dat je konijn het veel minder benauwd heeft.
Grote Reus Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Geplaatst: 19 november 2008 Hallo allemaal Ik doe het maar effe zo Onze vlaam heeft een chronische verkoudheid we hebben standaart medicijnen in huis zo gauw meneertje weer begint met niezen en natte neus dan gaan weer met de medicijnen aan de slag Maar nu gaat het al weer bedankt voor de tips ik zal ze zeker gaan gebruiken gr Wen
spookyskippy Geplaatst: 25 juli 2013 Geplaatst: 25 juli 2013 mijn konijn is WEL doodgegaan aan SNOT. na 2 1/2 week ze is 3 dagen bij DA geweest maar ze kon echt ni meerR.I.P. Spooky en Skippy
Charita Geplaatst: 25 juli 2013 Geplaatst: 25 juli 2013 Dat is heel naar voor je en sterkte daarmee. Maar je reageert op een bericht van bijna 5 jaar oud
Aanbevolen berichten