sharon(L)rabbits Geplaatst: 12 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 12 oktober 2008 sry ben een tydje niet meer op BB geweest en heb dus ook niet je berichtje gezien..ben ook nog niet naar de DA geweest want hij werd steeds kleiner en nu issie weg..ik ga dinsdag naar de DA om een dag stage te lopen dus dan vraag ik het dan maar..XXXXxX
sharon(L)rabbits Geplaatst: 16 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 16 oktober 2008 heeey..tis al een tydje geleden maar de bult is nog niet weg...het ziet er heel raar uit:(ik zal er strax een foto op zetten .ik ben nu men camera aant opladen
Debbie Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 Maar de bult was toch weg?? Of is hij nu weer terug gekomen ofzo?
Sascha Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 Wat heeft je da gezegt dan? Ik zou gewoon even langs gaan voor de zekerheid. Het gaat natuurlijk om de welzijn van je konijn he!
kelly1986 Geplaatst: 16 oktober 2008 Geplaatst: 16 oktober 2008 Ik zou nu toch maar een richting dierenarts gaan Sharon! Dat is je nu al meermaals gezegd.....Een bult hoort er niet te zitten...... Je zegt laatst dat de bult weg was en nu issie er weer?
sharon(L)rabbits Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2008 nee ik dagt dat tie weg was maar toen ik even goed keek zag ik nog een klein bultje maar me moeder zegt dat ie aan t dichtgroeien is maar als het kan ga ik morgen even langs..
kelly1986 Geplaatst: 17 oktober 2008 Geplaatst: 17 oktober 2008 oooh? Dus tis ook nog een open bult?Daar zou ik al helemaal eerder mee gegaan zijn.
sharon(L)rabbits Geplaatst: 17 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 17 oktober 2008 okee..ik ga denkik morgen maar ik had het gevraagd en de DA zei dat dat niet erg was(toen ik bij de DA ging stage lopen)
sharon(L)rabbits Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2008 hier is de foto:(het is niet duidelijk te zien maar dit was de beste foto die ik had gemaakt..)
sharon(L)rabbits Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2008 mijn moeder zegt dat het een bult was waar push ofzo uitkwam en dat ie nu aan het dichtgroeien is en dat t dus geen zin heeft om naar de DA te gaan..ik moet het ook alemaal zelf betalen, dus als het eig helemaal niet nodig is geweest vind ik het wel zonde en vooral omdat het zaterdag is..(maar vind t trouwens stom datr zaterdag / zondag duurder is) maarja..als het egt nodig is, bel ik meteen de DA!
Sascha Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Het is dus wel nodig. Het is een abces ( denk ik ), en die moeten bij konijntjes goed behandeld worden door de dierenarts.
sharon(L)rabbits Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2008 moet dat dan perse vandaag of kan t ook wachten tot maandag?
sharon(L)rabbits Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2008 en wat gaat de DA dan waarschijnlijk doen denken jullie?antibiotica geven of opereren?en hoeveel denken jullie dat t ongeveer gaat kosten?ik denk dat ik zo even de DA bel en dan vraag ik t alemaal wel aan hun:P
Sascha Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Ik weet niet of je nu moet gaan of maandag. Die bult zit er nu toch al een tijd.. Ik weet ook niet precies hoeveel het gaat kosten, een consult bij ons is 14 euro, en dan vijlt de da de kiezen van mijn konijntje. Ik weet niet wat hij met die bult gaat doen, ik denk iets van openmaken ofzo..
sharon(L)rabbits Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2008 heb nog even gegoogled maaar kan niet egt vinden hoe het er precies uitziet..het is een beetj lastig te omschrijven hoe dat van mij deruitziet..kzal t proberen te tekenen:P
sharon(L)rabbits Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2008 okee..dankj maar wat is een consult??
Sascha Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Een gewone check up.. Dat hij je konijn ff nakijkt, nageltjes knipt enzo. Maar ik weet niet of die bult er ook onder valt.
sharon(L)rabbits Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2008 hier is mijn mooie tekening..hoop dat je t een beetj kan ontcijferen:P:
sharon(L)rabbits Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2008 het lijkjt wel een beetj of die bult in de huid zit..
sharon(L)rabbits Geplaatst: 18 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 18 oktober 2008 ohja..dat grijze is de huid
kelly1986 Geplaatst: 18 oktober 2008 Geplaatst: 18 oktober 2008 Sharon..... ik denk dat je het antwoord op je vraag of je ermee naar de dierenarts moet hier la meerdere malen hebt kunnen lezen... - een bult is niet goed,- een open bult is helemaal niet ok..- en een bult waar pus uit komt, laat aan een abces denken en moet heel snel behandeld worden.
Aanbevolen berichten