Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sry ben een tydje niet meer op BB geweest en heb dus ook niet je berichtje gezien..

ben ook nog niet naar de DA geweest want hij werd steeds kleiner en nu issie weg..

ik ga dinsdag naar de DA om een dag stage te lopen dus dan vraag ik het dan maar..

XXXXxX

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ik zou nu toch maar een richting dierenarts gaan Sharon! Dat is je nu al meermaals gezegd.....Een bult hoort er niet te zitten......

Je zegt laatst dat de bult weg was en nu issie er weer?

Geplaatst:

Foto-77JUZBNC.jpg

mijn moeder zegt dat het een bult was waar push ofzo uitkwam en dat ie nu aan het dichtgroeien is en dat t dus geen zin heeft om naar de DA te gaan..

ik moet het ook alemaal zelf betalen, dus als het eig helemaal niet nodig is geweest vind ik het wel zonde en vooral omdat het zaterdag is..

(maar vind t trouwens stom datr zaterdag / zondag duurder is) maarja..als het egt nodig is, bel ik meteen de DA!

Geplaatst:

Ik weet niet of je nu moet gaan of maandag. Die bult zit er nu toch al een tijd.. Ik weet ook niet precies hoeveel het gaat kosten, een consult bij ons is 14 euro, en dan vijlt de da de kiezen van mijn konijntje. Ik weet niet wat hij met die bult gaat doen, ik denk iets van openmaken ofzo..

Geplaatst:

Sharon..... ik denk dat je het antwoord op je vraag of je ermee naar de dierenarts moet hier la meerdere malen hebt kunnen lezen...

- een bult is niet goed,

- een open bult is helemaal niet ok..

- en een bult waar pus uit komt, laat aan een abces denken en moet heel snel behandeld worden.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .