Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

heb net een ander topic gelzen..

dat was een entreactie ofzo..

mijn konijne zijn ook vorige week of 2 wken gelden ingeeent..

maarjaa..ff de DA bellen dan..

maar me ouders zyn niet thuis enzo..en die kan k ook niet bellen..

dusjaa

Geplaatst:

jaa..is miss wel goed idee ja..ik heb dit nog gevonden:

1. Mogelijk is het de plaats waar het dier gevaccineerd is. Bij myxomatose treden nog wel eens ĀØspuitplekkenĀØ op. De dierenarts, die de enting heeft uitgevoerd, zou je kunnen vragen of hij dat op een vaste plek spuit. Veel dierenartsen nemen de huidplooi op de rug omdat daar veel ruimte is.

mijn konijn heeft tijdje geleden ook mysomaxmose ofzoiets gekregen(de spuit dan)

dus eig denk ik dat t daar wel van komt

Geplaatst:

Wacht even rustig tot je ouders terugzijn en overleg dan met hun wat zij denken ?

Het zou hƩƩl goed een entreactie kunnen zijn..ook omdat je het kan verschuiven.

Als het morgen groter geworden is, kan je altijd nog bij de dierenarts langs..

Geplaatst:

Ik zou sowieso eveb langs de dierenarts gaan. Deze kan het beste vast stellen wat het daadwerkelijk is.,

Je hebt zelf nog niet zo lang konijnen en dan kan ik me voorstellen dat je het moeilijk te beoordelen vind wat er aan de hand is.

Niemand hier kan dat ook vanachter een pc scherm en we zijn allemaal geen dierenarts...

succes

Geplaatst:

mijn konijn wat ik een aantal jaar geleden had,had ook zo,n bult bij zijn kaken.maar dat was een abcess.maar zijn kopje ging ook scheef staan.is dat bij jouw konijn ook of dat niet?ik zou wel even langs de dierenarts gaan.sucses.gr melissa

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .