sannieentom Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Vanmorgen om 9.50 uur Moos naar de dierenarts gebracht. Hij is altijd al een beetje een streskonijn maar vanmorgen was het helemaal top. Dierenarts luisterde naar zijn hartje en die ging als een bezetene tekeer. Ik hoop dat hij voor de narcose weer wat rustiger is. Dat hij toch door de onrust goed door de narcose komt. Hij had ook een raar plukje op zijn neusje. Ik dacht wat verkleeft haar maar dat blijkt een soort wratje te zijn. Zou de dierenarts ook gelijk naar kijken als hij slaapt.En nu maar afwachten. Wat duurt wachten dan lang zeg. Hoop hem eind van de middag weer op te kunnen halen. Straks verder verslag.
_Danielle Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Succes vandaag, en maak je niet te veel zorgen he! Zorg maar dat er een lekker hokje voor hem klaar staat met wat eten en lekkers, en dan komt 't vast helemaal goed!
kelly1986 Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Heel veel succes!Zal vandaag extra aan Moos denken! Verwen hem straks maar lekker als hij weet thuis komt! Met al die goede zorgen gaat het vast helemaal goed komen!
Blacky Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Dat word een lekker hokje klaarmaken, je niet te drukmaken, konijn ophalen en dan heerlijk verwennen.Succes vandaag.
Claire Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Inderdaad niet te veel zorgen maken, en het hokje lekker klaarmaken ( met handdoeken of kranten, geen bodembedekking, kan prikken in de wond )
sannieentom Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Geplaatst: 29 september 2008 Moos is weer thuis. Het ziet er tot nu toe goed uit. Hij heeft bij de dierenarts al een klein beetje gegeten dus ik denk dat hij er sneller bovenop is als mijn andere konijn. Nu maar lekker verwennen.
Rian Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Gelukkig dat alles goed is gegaan! Hij zal er vast weer snel helemaal bovenop zijn. Wat zei de dierenarts nog over zijn neus, is het weggehaald?
sannieentom Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Geplaatst: 29 september 2008 Gelukkig dat alles goed is gegaan! Hij zal er vast weer snel helemaal bovenop zijn. Wat zei de dierenarts nog over zijn neus, is het weggehaald? Dat wat op zijn neus zat was een talgkliertje. De dierenarts heeft het weggehaald maar toen hij het eraf knipte begon het heel erg te bloeden wat niet wilde stoppen. Hij heeft er een zalf op moeten smeren om het bloeden te stoppen maar nu gaat het goed. Het kan nog terug komen maar dat hoeft niet. Even in de gaten houden dus. Net heeft Moos nog wat zelf gedronken en een paar blaadjes basilicum geheten.
_Danielle Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 Fijn dat het goed met hem gaat, dat ie eet en drinkt is uiteraard ook een heel goed teken!
sannieentom Geplaatst: 1 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 1 oktober 2008 Het gaat heel goed met Moos. Hij eet en drinkt weer goed en is weer ondeugend zoals altijd. Blij voor hem dat het achter de rug is en dat het beter is gegaan als bij mijn andere konijn. Bedankt nog voor jullie reacties.
Aanbevolen berichten