ZaZa Geplaatst: 25 oktober 2008 Geplaatst: 25 oktober 2008 Zow joh..Wat fijn om hier goede berichten lezen !!!Echt super !
Debbie Geplaatst: 27 oktober 2008 Geplaatst: 27 oktober 2008 Hardstikke fijn om te horen!:yes: Ben benieuwd wat de dierenarts morgen zegt.
zwarte panter Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2008 Ik moet natuurlijk nog even het geweldige nieuws over Hypoliet melden… Hij is dinsdag mee naar de DA geweest. Deze heeft grondig naar zijn longen geluisterd…en deze klonken helemaal zuiver…whoehoe…Hij moet geen nieuwe AB kuur meer en ik moet hem ook niet meer aërosollen.(Hoewel meneer ondertussen een beetje verslaafd was geworden aan de aërosol… :whistle2:) Nu is het ook (bijna) helemaal zeker dat meneer ook hier weer helemaal doorkomt. Hypoliet is geweldig!
Micky Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Hypoliet is geweldig maar jij ook !!! Super hoe je hem er doorheen sleept, petje af..
Caroline Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Bon, hiermee weet ik wie ik voor huisdier van het jaar ga nomineren binnekort ...
Debbie Geplaatst: 30 oktober 2008 Geplaatst: 30 oktober 2008 Nou inderdaad! Hardstikke fijn om dit weer van je te lezen, wat een sterk konijntje is het! en wat een top baasje!
zwarte panter Geplaatst: 30 oktober 2008 Auteur Geplaatst: 30 oktober 2008 Bedankt.. @Caroline: Hypoliet voelt zich vereerd Meneer is nu echt wel beter... hij heeft net bewezen dat hij ook kan springen...Ik had binnen zo'n pannelen rennetje ergens rond gezet (is 60cm hoog) en die kleine dwerg is daar over gesprongen...:surprised:Dus nu kan ik op zoek naar een hogere:s
Aanbevolen berichten