sannieentom Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Morgen wordt mijn nijn Moos gecastreerd. Mijn voedster die twee en een halve maand geleden is geholpen heeft het best zwaar gehad. Dacht zelfs even de eerste dag dat ze er aan onderdoor zou gaan. Zie er dus wel een beetje tegenop morgen maar ik heb een goede dierenarts dus het zal allemaal wel goed komen. Willen jullie duimen voor Moos? Vertel nog wel hoe het allemaal gegaan is.
_Danielle Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Is Moos een rammetje? Maak je dan niet te veel zorgen hoor, bij rammetjes is het veel minder ingrijpend dan bij voedsters.Succes morgen!
sannieentom Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Geplaatst: 28 september 2008 (aangepast) Moos is een rammetje ja. Heel erg bedankt voor je reactie. Kan wel wat geruststelling gebruiken. 28 september 2008 aangepast door sannieentom
dieren4ever Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Het gaat helemaal goed komen morgen!
Anne&zwiebje Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 heeel veel succes en ik zal voor jullie duimen!!
Aanbevolen berichten