Sascha Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Hallo! Ik ging net Sam en Moby kammen, maar bij Sam voelde ik een bultje. Het zit aan de zijkant vlak bij haar voorpoot. Zal dit gewoon een vetbultje ofzo zijn? Als ik eraan kom doet het haar geen zeer, en verder is er niks raars te zien Bedankt!:meuh:
Caroline Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Heeft ze net haar entingen niet gehad? Na 2 weken kan er een entingsbultje verschijnen,gaat weer weg.
Sascha Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Geplaatst: 26 september 2008 Nee.. Dat was in mei. En het bultje zit aan de zijkant van haar lichaam vlak bij haar voorpoot.. Moeilijk te omschrijven.
kaatje Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 kan van alles zijn natuurlijk.belangrijk voor jezelf is om te kijken hoe groot het nu is(knikker, doperwt) en of het groter wordt of kleiner.Ligt het mooi los en is het zacht en mooi rond van vorm? dan kan het een vetbultje zijn of een cyste (`blaasje´ met waterig/beetje bloederig vocht). Dit is goedaardig en zolang het niet hard groeit en het konijntje er geen last van heeft, hoef je er in principe niets aan te doen.Het kan natuurlijk ook een abcesje zijn.Dit is dan een ander verhaal. Maar hou het gewoon even in de gaten en natuurlijk je konijn!
Sascha Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Geplaatst: 26 september 2008 Het is wel mooi rond van vorm ja, kleiner dan een dopewrt. Ik heb er verder niet te veel aan gefrunnikt want ik had naar net gekamt en dat vind ze niet leuk. Ik zal elke week wel even kijken of het gewoon zo groot blijft. Dankjewel!
Aanbevolen berichten