meroke Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 mijn snuffel is sinds een tijdje serieus aan het verharen. Ik kam haar 2-3 maal per dag en heb telkens een heel pak haar mee.haar kopje ziet er momenteel niet uit, zie fotois dit normaal? komt dit nog terug goed? De haren zijn precies ook veel korter :(
Sascha Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Ja natuurlijk, ze bouwt haar wintervacht op.
Nangel Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 bij mij is ook 1 flink aan het verharen!!
sharon(L)rabbits Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 jaa bij mij ook ja..wat een leuk konijn!!!hahahaha...eergister naar de DA geweest om ze in te laten enten en toen was tie heel wild enzo..en toen
sharon(L)rabbits Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 oo.. sry ..drukte prongelijk op versturen ofzo..maare toen had ik een zwarte broek en was helemaal wit..
sharon(L)rabbits Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 lees me verhaal nog ff na maare...volgensmij is t een beetje onbegrijpenlijk..maarja laat maaar:Phahaha
meroke Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Geplaatst: 26 september 2008 ik begrijp je wel hoor vind het alleen een beetje 'n raar zicht. op de rest van haar vacht zie je dr niets vanenig idee hoe lang dit duurt?
webwiper Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Ook hier komt er van onze twee rakkers genoeg af om een stevige mantel van te maken ... Lijkt wel hoe meer je kamt, hoe meer d'er uitkomt. Nu ja, regelmatig kammen, meer kunnen we niet doen ?
sharon(L)rabbits Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 by mij word t telkens meeer...nouja bij me konijnen dan..wil ik een stukje poep uit haar vacht halen..trek iik een hele pluk haar mee..
nijntjekonijntjenmw4j9 Geplaatst: 20 oktober 2008 Geplaatst: 20 oktober 2008 hele plukken haar trek je er zo uit zonder kracht hoor (doe mijn Nijn geen pijn natuurlijk) gaat vanzelf weer over! alleen beetje lastig als je ze binnen hebt 3x per dag stofzuigen:duivel: vond het bij mijn konijn zo grappig dat de kleuren op het vacht steeds veranderde en iedere keer veranderde het vacht in een hartjes vorm dan weer op de kont of zoals op jou foto op het koppie echt heel grappig
Aanbevolen berichten