Blacky Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Jeetje zeg het blijft schommelen.Gaat het vanavond alweer iets beter of kon je weer met de mediceinen aan de gang?Ik hoop maar dat dit allemaal mag helpen.Ik wens jou en Hannes nogmaals sterkte.
Swa100 Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 hoe gaat het nu met je kereltje? ik bene r wel van geschrokken zeg! veel sterkte en succes!
Mireille Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Geplaatst: 29 september 2008 Hannes reageerd steeds actiever en vandaag is zijn temperatuur niet boven de 40 gekomen.Zelfs zijn oude streek haalde die weer uit, als je een wortel aan bied moet je eerst je kin er over wrijven in de overtuiging dat daarna niemand anders het meer lust:he:Maar 100% de oude is ie nog duidelijk niet wat onder andere ook nog aan zijn eetlust te merken valt
Petradhd Geplaatst: 29 september 2008 Geplaatst: 29 september 2008 als je een wortel aan bied moet je eerst je kin er over wrijven in de overtuiging dat daarna niemand anders het meer lust:he:Haha, ik zie het zo voor me. Die Hannes! Ik hoop dat de verbetering doorzet en dat Hannes binnen no time weer de oude is :yes:
anouk Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 ik hoop dat het goed blijft gaan met hannes ,we blijven duimen hoor ,
Mireille Geplaatst: 30 september 2008 Auteur Geplaatst: 30 september 2008 Vandaag had ie bijna zijn bak leeg en zijn temperatuur was nog steeds normaal:party:
Blacky Geplaatst: 30 september 2008 Geplaatst: 30 september 2008 Joepie!!!Fijn voor je dat het weer goed gaat met hem.Hoe oud is Hannes eigenlijk?
Stefanie Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Heel fijn om te lezen dat het weer goed gaat!
L.konijn Geplaatst: 2 oktober 2008 Geplaatst: 2 oktober 2008 Heel fijn dat ie zich al weer actiever en fitter voelt. Hij is idd nog best jong ja.
Aanbevolen berichten