Moontjuh95 Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Maar goed dat het al wát beter gaat! Hopelijk kom Hannes er he-le-maal boven op :D:D!! Duimen maar!!
Anne&zwiebje Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 oooohhh wat erg :( ik hoop dat hij er snel weer boven op komt!!!!!!!
Mireille Geplaatst: 25 september 2008 Auteur Geplaatst: 25 september 2008 Nou helaas gaat het weer de andere kant op.Vanmiddag was zijn temperatuur weer 40.3 en heb ik gelijk de da gebeld.Weer een middel gekregen tegen de koorts en bij toediening was zijn temperatuur al weer 41 graden.Nu moet ik dat 2 maal daags toedienen als zijn temperatuur zo blijft.Eten doet ie gelukkig nog wel mondjes maat.
The Email Female Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Oei... Heel veel beterschap voor Hannes!
anouk Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 ohhhhh he he mireille ik hoop dat het snelbeter gaat met hannes veel beterschap voor hem ,ik blijf mee duimen
Stefanie Geplaatst: 25 september 2008 Geplaatst: 25 september 2008 Verdorie Mireille... Hannes MOET er gewoon boven op komen, vind het zo balen.Je kan niet meer dan alleen je uiterste best doen, en dat doe je!
Diddl Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Jeetje..ik lees het nu pas.....heel veel sterkte met Hannes en ik hoop nu ik dit type dat het een stuk beter gaat al met hem en met jou.
Caroline Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Hoe gaat het ondertussen Mireille? Is er bloed afgenomen ofzo? Weten jullie al meer wat het kan zijn? Hebben jullie inspiratie nodig bij behandeling of stellen van diagnose? Als dat zo is, geef me even een seintje.
Pauline Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 En hoe gaat het vandaag met Hannes?
Mireille Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Geplaatst: 26 september 2008 Hannes zijn temperatuur blijft iets schommelen maar schiet nu niet meer door naar de 41.Langzaam aan eet hij ook steeds iets meer.De dierenarts denkt dat hannes een soort griepje heeft zoals bij mensen alleen dan voor konijnen.Bloed hebben we niet afgenomen.We geven hannes alleen daar hulp waar nodig is, maar proberen zijn lichaam er zelf overheen te laten komen.Dwangvoeren doe ik niet meer, hij eet afdoende zelf om zijn darmen in beweging te houden.Het enigste waar ik me nog echt zorgen om maak is dat hij nog erg wiebelig is, maar dat komt denken we ook door de koorts, het weinige eten en zijn toch al niet zo grote vet reserve
Diddl Geplaatst: 26 september 2008 Geplaatst: 26 september 2008 Als het inderdaad een flinke griep is, snap ik best dat hij zo wiebelig is. Geef hem maar een dikke knuffel van mij.
Mireille Geplaatst: 26 september 2008 Auteur Geplaatst: 26 september 2008 Net weer bij hannes geweest en toch besloten weer wat medicijnen te geven.Zijn temperatuur schoot weer aardig omhoog.Gelukkig eet ie wel redelijk wat als je het in je hand voor zijn neus houdt.Elke keer loop ik toch diep van binnen met vrees naar zijn hok bang voor wat aan te treffen.Het zal wel weer een slechte nacht van slecht slapen worden.Gelukkig kan ik het met mijn werk doordat het gelukkig nu redelijk rustig is aardig volhouden al lig ik tussendoor meer in een coma op de bank dan levend.
Diddl Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Het klinkt misschien raar en jij hebt meer verstand van konijnen dan mij maar kan je hem niet van buiten af koelen met een flesje uit de vriezer, of is het daar nu te koud voor? Ik hoop snel dat het met jullie beide beter gaat.
Mireille Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Geplaatst: 27 september 2008 De keus om hannes toch medicijnen te geven was toch de goeie.Vanochtend dacht ik eerst dat hannes dood was zo lag ie er bij, maar ja daar hebben fransen wel eens vaker een handje naar.Zijn temperatuur is eindelijk weer gezakt naar onder de 40 en hij had zijn halve voerbak leeg.Ook leek ie niet meer zo wiebelig en gedroeg die zich weer iets meer zoals ik hannes ken
Loesah Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 ik lees het allemaal nu pas, pff dat is echt schrikken zeg!sterkte ermee!
Myrthe Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 He gelukkig dat er een beetje schot in de zaak zit... Ik hoop dat ie snel weer opknapt!
YvonneH Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Ik hoop ook dat hij vanaf nu steeds verder opknapt!
margreet Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Geef die lieve schat maar een dikke knuffel van me!!!En ik zal voor jullie duimen dat hij weer lekker opknapt.
Petradhd Geplaatst: 27 september 2008 Geplaatst: 27 september 2008 Ach jeetje, ik lees dit nu pas. Ik duim ook voor Hannes, dat hij maar snel weer de oude mag worden!
JoBoris76 Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 Veel sterkte Mireille. Hoop dat Hannes snel de oude is.
Mireille Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Geplaatst: 28 september 2008 hannes zijn temepratuur was weer 40 graden vandaag.Ik zal als ik vanavond thuis kom hem weer temperaturen en afhankelijk daar van bepalen of ie nog medicijnen krijgt.Eten gaat redelijk, zijn keutels zien er goed uit en hij gedraagd zich weer iets normaler
KonijntjeDizzy Geplaatst: 28 september 2008 Geplaatst: 28 september 2008 pff mireille... lees het ook nu pas... ben gister pas terug gekomen van vakantie. schrok toch wel een beetje van je zieke mascotte!! hoop dat die snel weer een beetje beter wordt.. wel een goed tekene dat hij toch al zijn voer eet! sterkte er mee!!
Mireille Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Geplaatst: 28 september 2008 nou al zijn voer niet.Zeg 1/3 van de normale hoeveelheid
Aanbevolen berichten