Bebbels Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Een oudklasgenoot van mij, werkende bij een kliniek waar ik ook gewerkt/stage gelopen heb (DAP Hazewinkel in Oldenzaal), stond laatst in de krant met dit artikel: Om het artikel goed te kunnen lezen; klik link en dan vergroten :Cyberdoll++, overview - Hyves.net - Always in touch with your friends :yipi:Applausje, hahaa!
Sabbie Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 We kunnen de link niet lezen, omdat dit meisje een priveprofiel op hyves heeft!! :( Maar de titel klinkt al goed!!
Rian Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Ach...kijk nijn nou....helemaal verkreukeld!!! Goed zeg dat ie weer beter gaat worden!
Bebbels Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Geplaatst: 22 september 2008 We kunnen de link niet lezen, omdat dit meisje een priveprofiel op hyves heeft!! :( Maar de titel klinkt al goed!! Ow haha... euhh... ja ik heb niet zoveel verstand van computers dus weet niet hoe ik een grotere versie van het artikel kan laten zien...Is de foto met het artikel wel zichtbaar?
Caroline Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 Ik heb het toch kunnen lezen van hier af, geen probleem hoor! Leuk verhaal! Staat deze DA al op onze lijst???
Bebbels Geplaatst: 22 september 2008 Auteur Geplaatst: 22 september 2008 Staat deze DA al op onze lijst??? Nu wel :whistle2: :mdr:
Aanbevolen berichten