Swa100 Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 hallo,toen ik een lege wc rol in het hok van myn konyntje deed, begon hy ermee te spelen, maar at hem ook op..toen heb ik hem er maar uitgehaald..is dit gevaarlyk voor zyn gezondheid? want hy vond het rolletje wel erg leuk!
chantal1987 Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Volgens mij kan het niet kwaad als ze er een klein stukje van op eten, maar een hele wc rol is erg slecht. Blijf wel goed opletten of je konijn nog blijft poepen. Volgens mij kunnen ze van papier verstopt raken.
Petradhd Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Als hij niet teveel binnenkrijgt kan het geen kwaad. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij een heel wc-rolletje opeet, maar vaak lijkt het alsof konijnen karton eten terwijl ze het alleen kapot knabbelen.Heeft hij voldoende hooi? Ik merk hier dat als het hooi per ongeluk op is dat mijn konijntjes aan papier beginnen, en dan natuurlijk bij voorkeur het behang :grrrrrr:
Swa100 Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Geplaatst: 21 september 2008 hooi is er altyd voldoende:D maar zodra ik het rolletje in zyn hok leg is het hoppa.. knabbelen.. je ziet dat er stukjes verdwynen van de rol.. maar ik weet dus niet of hy het echt opeet
Rian Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 hier eten ze ook karton. En stof. (mmm...) Gelukkig hebben ze nog nooit darmproblemen gehad.
emmy! Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Heeii,,Nee dat kan geen kwaad !!!Als je een beetje uit kijkt hoeveel hij eet dan komt alles goed !!
kelly1986 Geplaatst: 21 september 2008 Geplaatst: 21 september 2008 Als ze er kleine stukjes vanaf knabbelen kan het idd geen kwaad. Het word natuurlijk een ander verhaal als ie een hele wc rol per dag verobert... dat is niet goed.
Swa100 Geplaatst: 21 september 2008 Auteur Geplaatst: 21 september 2008 ik denk dat als ik hem er een hele dag inleg.. dat hy dan helemaal verdwenen zal zyn:P
Miss Tigger Geplaatst: 22 september 2008 Geplaatst: 22 september 2008 hier worden ook de wc rolletjes opgegeten (de wc rolletjes liggen in de ren en die staat op een laken, daar zie ik nooit stukjes karton liggen)Ze hebben een wilgenbal liggen de houtjes uit de wilgenbal balletje en ieder2 knuffeltjes en allemaal een eigen huisje. Hooi is altijd op voorraad in het hooiruifje.Nog eten ze de rolletjes op en een van de ventjes graaft altijd aan de rand van de ren op het laken en trekt zo het hele laken naar binnen. en vreet het laken aan (ja ziet het echt goed als het gewassen word dan zie je de gaten erin zitten.Maar ze zitten allemaal binnen en onder het laken licht laminaat en daar laat ik ze niet op zitten.
Aanbevolen berichten