Jalke Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Onze Lobbes (hangoor, dus grote oren) heeft wat kleine niet ernstige korstjes op zn ooren (1 wat meer dan andere) je ziet ze niet echt alleen als je echt voelt en zoekt dan vind je ze ik zie hem er ook nooit aan, alleen wassen wat alle konijnen wel eens doen. Klinkt dit wat bekend?
Jalke Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Geplaatst: 16 september 2008 Uhmm nee, deze is pas net bij ons. Het is een binnenkonijn trouwens.
kelly1986 Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Of het een binnen of een buiten konijn is maakt voor enten niks uit.BInnekonijnen hebben een net zo grote kans om de ziektes te krijgen als buitenkonijnen... Ik wil niet gelijk zeggen dat het dat is... maar als hij niet geent is is dat wel iets waar je in je achterhoofd altijd even rekening mee moet houden.Het kan ook net zo goed iets van mijt of schurft zijn.... kan je er eens een foto van maken?
Jalke Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Geplaatst: 16 september 2008 Dat bedoelde ik er ook niet mee maar dacht beetje extra info haha Uhmm ik weet wat je bedeolt maar het is echt heeel klein en weinig en hij heeft nergens last van (bekende rijtje) poep, plas eten gaat allemaal goed. Ook niet echt vliegen of andere beesten hier en zijn hok wordt om de 3 dagen schoongemaakt, mocht je wat aan die info hebben haha (leer elke dag hier dus vandaar dat ik zoveel mogelijk info er bij zet) Oren zijn ook schoon etc zal foto proberen te maken maar denk dat je het niet ziet. Jalke
Jalke Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Geplaatst: 16 september 2008 Hier een foto(als je klinkt is ie max resolutie) als je goed kijkt zie je het.
Anne&zwiebje Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 als ik het zo zie lijkt het mij wel een wondje!maar of het schruft is zou ik niet weten...
Jalke Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Geplaatst: 16 september 2008 Nee het si gewoon dicht, het zijn hele kleine korstjes, stelt gewoon echt niks voor alles zit dicht etc.
bunny ranch chanty Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 meschien beschadeging van en kat of nest genoten
kelly1986 Geplaatst: 16 september 2008 Geplaatst: 16 september 2008 Hoe zijn, zijn nageljes? Kijk eens of die niet misschien te lang zijn.
Jalke Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Geplaatst: 17 september 2008 Mha hoeven ook nog niet, maar denk zelf wel dat ie gewoon zijn hoor te ''hard'' gewassen
Aanbevolen berichten