missloes Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Ik ben er weer hoor! een van mn konijnen, chantal deze keer, is een hele kieskeurige eter, ze wil geen hooi, geen biks, geen mengvoer, geen wortel. ze wil alleen appel en bananenhapjes, alleen als ik het in kleine stukjes meng.Teveel fruit is niet goed voor konijnen, maar ze wordt nu wel heel erg dun.Kan ik haar gewoon wat extra banaan en appel geven?Wat is het maximum?ze is 10 weken en weegt 700 gram.
YvonneH Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Heb je al eens naar haar tanden gekeken?Laat anders eens bij een goede da in haar mond kijken naar de kiezen ook.
missloes Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Geplaatst: 11 september 2008 De dierenarts heeft vorige week haar tanden bekeken.
kelly1986 Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 is dit hetzelfde konijntje dat nu ook aan de diarree is|?
YvonneH Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 En ook de kiezen? Voor zover het te zien is, achterin kan alleen gezien worden onder narcose (en dat zal niet kunnen bij zo'n kleintje denk ik).Heb je dit ook overlegd met de da? Ik denk dat je anders wel moet gaan dwangvoeren met science recovery ofzo. En is ze verder in orde, geen harde buik, diarree of juist geen keutels?
Sabbie Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Kelly, volgens mij is dit een ander konijn. In haar andere topic gaat het om een konijn die BA (of DA) heet..
kelly1986 Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 ooh oke... Dan zou ik idd de achterste kiezen eens goed laten bekijken.,..er moet een reden zijn waarom dit konijn geen biks of hooi wil eten....
Mireille Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 dit is absoluut geen normaal gedrag.Ik weet niet hoe lang ze alleen maar fruit accepteerd maar anders zou ik dringend eens een bezoekje aan de da brengen.Ik lees in je profiel dat je 7 konijnen hebt.Ik neem aan dat dat 5 zijn die in een groep leven plus de 2 die je apart had?Hoe oud zijn die allemaal die bij elkaar zitten en welke geslachten?
ZaZa Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Ik ben er weer hoor! ..dat is ons niet ontgaan...:whistle2:
bunny ranch chanty Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 (aangepast) ja en nu 11 september 2008 aangepast door bunny ranch chanty
margreet Geplaatst: 12 september 2008 Geplaatst: 12 september 2008 (aangepast) ja en nu Als de donder met die kleine naar de DA!!!!Het is echt niet normaal dat die kleine alleen maar fruit wil eten.Dit klinkt als een gebits probleem,en als dat het nog niet is word dat het wel met deze voedingsgewoonte!! 12 september 2008 aangepast door margreet
Aanbevolen berichten