Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dus die mevrouw van de dierenwinkel WEET dat de betreffende handelaar zieke konijntjes levert, maar ze blijft ze toch bij hem kopen en vervolgens rustig weer aan klanten verkopen??? Welke dierenwinkel? Waar? Daar zou ik graag eens een hartig woordje mee spreken! En het is van de zotte dat de klant dan voor de kosten van de DA en behandeling mogen opdraaien omdat van te voren al duidelijk is dat de kans op hoge kosten groot is. Dan heb ik het nog niet eens over het menselijk en dierlijk leed dat dit oplevert, dat is niet in geld uit te drukken :(

Genetisch kan het best zijn volgens mij. Door ontzettende inteelt bij de fokker bijvoorbeeld.

Geplaatst:

Die winkel is gewoon fout dat ze zieke konijnen verkopen. De dierenwinkel waarin ik gewerkt heb gaf altijd een garantiebewijs mee, waarin staat dat ze eerst naar de winkel moeten komen, die zorgen dat het konijntje beter wordt bij hun dierenarts, anders worden de kosten niet vergoed.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .