Aniek Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Ik kom zojuist van mijn konijntjes en ik zag dat mijn oudste voedster haar hangoor wat opzij had staan, dat vond ik wat vreemd dus direct gaan kijken.Nu heeft ze net onder haar oor een enorme bult zitten die nog iets opzij loopt.Nu de vraag aan mensen die konijnen hebben met kiesproblemen of daar ook wel is een abces komt, ik vond het wel wat hoog zitten, maar ik weet het niet. Ik kon geen plekjes vinden, dus het kan natuurlijk ook nog een tumor zijn oid.Verder eet ze ontzettend goed dus als het wat met de kiezen was vond ik het weer vreemd.Morgen gaat ze mee naar de dierenarts.
Loesah Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Oww wat vervelend zeg!ik weet er niets vanaf maar ik wens je in ieder geval succes morgen bij de da!
dieren4ever Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Succes morgen! Laat ons even weten hoe het is gegaan...
kelly1986 Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Het zou idd vanalles kunnen zijn...De opties die jij noemde spookten ook door mijn hoofd....Waar ik ook nog aan dacht is eventueel een dikke klier of lymfe knoop of iets dergelijks....Is natuurlijk ook moeilijk als je het niet ziet of voelt... dat ze morgen mee gaat lijkt me in ieder geval een goed plan.... Ik ben benieuwd naar de uitkomst! succes
lizzie1981 Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 succes vandaag, ben benieuwd wat het nu uiteindelijk is en hopelijk is het niet te erg!! Ga voor je duimen!! :yes:
Yicke Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Laat je iets weten als je terug bent? Ik ben ook nieuwsgierig en hoop op het beste!
Aniek Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Geplaatst: 11 september 2008 Ik ben terug met Pluis, het is wel een abces, maar gelukkig niet vanuit haar kiezen, het zit te hoog en haar kiezen zijn uitstekend (zou anders niet best zijn, is mijn fokvoedster). Afijn de dierenarts heeft het helemaal uitgedrukt en gespoeld, wondje oid was niks van zichtbaar maar ze zit samen dus een ruzietje kan er altijd geweest zijn dat dit tot gevolg had.Ik moet nu om de dag duplo spuiten en elke dag schoon maken, maar ik heb al eerder ervaring met abcessen dus dat is geen probleem. Gelukkig had ik nog een flesje duplo staan dat nog geen 8 weken open stond :bounce:
Blacky Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Gelukkig maar niks ernstigs.Sterkte met "de zieke"
margreet Geplaatst: 11 september 2008 Geplaatst: 11 september 2008 Succes met het spoelen en schoonmaken van de wond.Het is altijd een naar werkje maar geeft goede resultaten!!!Gelukkig had het abces niets met het gebit te maken,want dan had je een veel groter probleem gehad.Beterschap met de patient.:goed:
Aniek Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Geplaatst: 14 september 2008 Het gaat beter, haar oor kan weer hangen en het abces slinkt, gelukkig werkt Duplo super goed :bounce:
Aanbevolen berichten