Mirrin&Catootje Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Ondanks de voorzorgsmaatregelen heeft ook Catootje nu een witte snottebel en niest ze wat. (mag ik haar nu dan wel weer bij Willow zetten, omdat ze toch al besmet is..)Kan ik weeeeer naar de DA.. pffff (geeft niet hoor.. maar vind het zo vervelend voor de nijntjes) Binnekort ga ik naar het entingsspreekuur voor de enting van Myx en VHS, maar zou dat dan wel mogen...Is het verstandig om Catootje toch te laten enten...
kaatje-kim Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Als ze ziek is moet je niet enten. Doordat ze ziek is, is haar weerstand al lager, en die weerstand heeft ze hard nodig om beter te worden. Als je dan gaat enten krijgt de weerstand nog een klap erbij die ''genezen'' moet worden, dus lijkt me niet verstandig om haar te laten enten. Balen dat Catootje het nu ook heeft.
kelly1986 Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Zolang ze ziek zijn kun je ze idd beter niet enten.Ik zou Catootje niet bij Willow zetten aangezien Willow, naar alle waarschijnlijkheid nu al over het ergste heen is. Door Catootje er weer bij te zetten word ook willow weer opnieuw geinfecteerd... Wat een rot situatie zeg...
Rian Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Goh is inderdaad helemaal niet fijn dit he, ik sluit me aan bij Kelly en Kaatje-kim, niet enten nu. Hoop dat het snel beter gaat, veel beterschap.
ZaZa Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Ja hoor..Catootje ook ! Balen joh !Besmettelijk dus.... en de dierenarts zal waarschijnlijk zelf al niet enten vanwege de Snot..
Dommel Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Wat balen :( Heeft Catootje nog bij Mirrin gezeten in de tussentijd? Hoop niet dat die het ook kan krijgen nu.. Succes!!
Mirrin&Catootje Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Geplaatst: 9 september 2008 Ja Catootje zit ook gewoon nog steeds bij Mirrin. (Willow zit alleen) Maar ik kan C & M niet appart zetten omdat ik geen kooi meer heb. Ik ga morgen de DA bellen voor een goede AB kuur. Vlgs DA Wilhelminapark zou ik kunnen vragen naar Duplocilline of zoiets. Dan haal ik meteen genoeg voor Catootje, maar ook voor Willow omdat zij er ook nog steeds niet vanaf is. Het is al wel minder maar ze blijft niezen. Ok.. niet enten dus voor Catootje.. Ik vraag me nu ook af of ik uit voorzorg ook Mirrin dan maar even niet laat enten voor het geval hij het ook nog onder de leden heeft.Shit zeg....baal er ontzettend van.Juist nog omdat ik bij Catootje ook nog haar tandjes wil laten verwijderen ivm de olifantstanden die inmiddels alweer flink zijn aangegroeid.. (pfff wat gaat dat snel!)Het gaat lekker hier!
kelly1986 Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Misschien kan je eens navragen of het een idee is om Mirrin gewoon preventief mee te behandelen..... Die tanden gaat idd erg snel.... knippen om de zoveel weken is dan ook echt stresvol.... Verwijderen is dan denk ik een beter idee.... Beterschap voor de hele beestenboel
Danja Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Wat balen zeg! Dat preventief mee behandelen dacht ik ook al aan, misschien niet zo'n gek idee...
Mirrin&Catootje Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Geplaatst: 9 september 2008 Ja dat ga ik ook maar doen. Ookal vond de DA het toen bij Willow niet nodig om Catootje en Mirrin te behandelen. Maar anders blijf ik aan het rijden naar de DA en als ik het nu meteen doe, dan heb ik ook kans dat ik er op tijd bij ben en het niet chronisch word.
kelly1986 Geplaatst: 9 september 2008 Geplaatst: 9 september 2008 Of als je hem niet behandeld.. word ie straks ziek als Willow en Catootje beter zijn en begint de hele poppenkast van voren af aan.... daar moet je toch ook niet aan denken zeg.... Maar ja... de kans dat Mirrin het ook heeft is nu natuurlijk wel heel erg groot... succes!
L.konijn Geplaatst: 10 september 2008 Geplaatst: 10 september 2008 Ik hoop voor je dat Mirrin er geen last van krijgt. Sterkte met je konijntjes.
Mirrin&Catootje Geplaatst: 15 september 2008 Auteur Geplaatst: 15 september 2008 Ehm ja dat hoopTE ik ook.... jullie raden het al... ook Mirrin heeft het inmiddels!A.s woensdag ga ik naar de DA omdat de Doxoral druppels niet werken. Ik heb de DA al een mail gestuurd dat ik de Duplocilline wil gaan gebruiken. Hij mailde terug dat dat een goede optie was maar dat ik dan wel moet langskomen om 1x te zien hoe ik de konijnen moet spuiten...Pfffff echt hoor.. sinds het begin dat ik die beestjes heb loop ik al met ze naar de DA.Inenten (wat ik eigenlijk woensdag ook zo doen) kan ik nu dus helemaal niet laten doen. Nouja.. een andere keer maar weer. Eerst maar zorgen dat ze beter worden!
Laura1984 Geplaatst: 17 september 2008 Geplaatst: 17 september 2008 De Doxoral lijkt bij Nijn ook niet te werken... het snot is wel minder en veel 'taaier' geworden, maar het is niet over. Maandag zijn de 14 dagen van de kuur om, dan moest ik bellen om te overleggen. De DA zei inderdaad dat als dit niet werkten, dat we dan een antibiotica moesten gaan inspuiten, dus ik denk dat het dan ook die Duplocilline is... Ik ben benieuwd! Ben je inmiddels bij de DA geweest? Of ging je volgende week woensdag?
Mirrin&Catootje Geplaatst: 17 september 2008 Auteur Geplaatst: 17 september 2008 Ben vandaag geweest.. zie andere topic hierover!
Aanbevolen berichten