Stampertje-Mijn-Nijntje Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Hoi allemaal, is het normaal als je konijn af en toe niest???Is ze verkouden? moet ik er iets aan doen??? Xx joelle en het niezende nijntje Stampertje
kelly1986 Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 NIest ze alleen of komt er ook witte uitvloed uit haar neusje? BIj een enkele keer niezen kan het zo zin dat je konijn allergisch reageert op t een of ander.Wat gebruik je voor bodembedekker? Als er ook wit uit het neusje komt moet je er mee naar de dierenarts omfdat je konijntjes dan snot heeft.Snot kan, als het niet effectief behandeld word, ook chronisch snot worden.
Rian Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Ik heb ook een niezende nijn gehad (nou ja, ze is er nog steeds gelukkig, maar het niezen is weg!), ben inderdaad van bodembedekking veranderd en toen is het verdwenen! Van zaagsel gaan ze snel niezen. Verse tijm zou trouwens ook kunnen helpen bij niezen, als je je nijn elke dag een paar plukjes geeft, gaat het misschien wel weg (als het geen snot e.d. is)
Aanbevolen berichten