shanty Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Bo de franse hangoor die komt erg moeilijk door zijn haar heen.Ik weet natuurlijk dat fransen best een volle dikke vacht hebben .Ik kam hem elke dag en der komt me toch een bult haar uit. Zijn er andere opties om hem hierbij te ondersteunen ?
kelly1986 Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Je zou hem lijnzaad kunne geven dat helpt goed bij verharing...Het zit ook in SS verwerkt maar je kan het ook zo kopen...Je zult het vast wel kennen met je paardenkennis
shanty Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Geplaatst: 8 september 2008 Vergeten te melden dat ik dit al over zijn biks doen hah ainderdaad beetje paarden kennis he. Maar toch krijg ik hem er gewoon niet door hij ziet er echt niet uit
Mireille Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Meer dan dat en geregeld bij houden kan je niet doen.Het is iets wat wel vaker bij fransen voor komt, alhoewel de meeste absoluut geen problemen er mee hebben.
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Ze zien er alleen tijdelijk niet uit......niet in de spiegel kijken dus haha
Sascha Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 Mijn Stamper is nu al +/- 3 weken aan het verharen.. Nouja, dat gaat ook wel weer voorbij!
skydivester Geplaatst: 8 september 2008 Geplaatst: 8 september 2008 ik lees net deze topic; ik heb ook zo'n verharende Franse mademoiselle :mdr:, wat bedoelen jullie met dat lijnzaad? bedankt alvast
Aanbevolen berichten