Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een van onze konijnen produceert al een tijdje onderstaande keutels. Ze heeft ook gewone keutels maar kan iemand mij vertellen of dit nu bdk zijn of diarree? Ze produceert ze nl. de hele dag door met gewone keutels er tussendoor.21blyjq.jpg

9auxr7.jpg

Geplaatst:

BDK zijn ook best nat, en ze stinken!! haha.

Als ze de blindedarmkeutels niet opeten is het inderdaad beter dat je ze wat minder biks geeft denk ik, ze eten ze niet omdat ze teveel krijgen. Als je bang bent dat de anderen dan te weinig krijgen zit er maar een ding op, apart laten eten.

Geplaatst: (aangepast)

Hoe laat je ze appart eten dan? Hier willen ze ook niet appart eten :(. Vanmorgen gaf mijn vriend Sammy en Belle tegelijkertijd biks. Belle in de kooi en Sammy in de ren. Maar toen ging Sammy bij Belle eten. Dat vond hij denk ik gezelliger ofzo, haha.

aangepast door chantal1987
Geplaatst:

mijn konijn heeft dat een tijdje geleden ook gehad maar nu zie ik er geen meer liggen in het hok. raar want ben niet verminderd met biks, ik ga toch wat minderen hoor, ze gooien steeds alles er toch maar naast.

Geplaatst:

Ik kan me voorstellen dat ze liever samen willen eten, het is een echte sociale happening voor nijntjes, maar misschien kun je even de bovenkant van een kooi over het ene nijntje heen zetten en hem dan apart eten geven, zo zitten ze toch een beetje bij elkaar maar kan je nijntje even alleen eten.

Geplaatst:

Pebbles is waarschijnlijk tussen 6,5 - 7 jaar (opvangkonijn) en weegt 1,8 kilo , Babbel (hangoor) is 3,5 jaar en weegt 2,8 kilo, Stip (hangoor) is ongeveer 12 weken tegen 1 kilo.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .