Miranda70 Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Een van onze konijnen produceert al een tijdje onderstaande keutels. Ze heeft ook gewone keutels maar kan iemand mij vertellen of dit nu bdk zijn of diarree? Ze produceert ze nl. de hele dag door met gewone keutels er tussendoor.
chantal1987 Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Plakpoep zag er bij ons niet zo uit. Sammy had in het begin toen we hem uit de dierenwinkel hadden gehaald ook last van plakpoep, dat was veel natter. Ik vind het zelf op bdk lijken.
Miranda70 Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Geplaatst: 4 september 2008 Moet ik ze dan minder biks geven, ik ben nl. bang dat de andere 2 dan te weinig krijgen.
Miranda70 Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Geplaatst: 4 september 2008 De poep is trouwens wel behoorlijk nat hoor, maar dat is inderdaad slecht te zien op de foto's.
Rian Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 BDK zijn ook best nat, en ze stinken!! haha. Als ze de blindedarmkeutels niet opeten is het inderdaad beter dat je ze wat minder biks geeft denk ik, ze eten ze niet omdat ze teveel krijgen. Als je bang bent dat de anderen dan te weinig krijgen zit er maar een ding op, apart laten eten.
chantal1987 Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 (aangepast) Hoe laat je ze appart eten dan? Hier willen ze ook niet appart eten :(. Vanmorgen gaf mijn vriend Sammy en Belle tegelijkertijd biks. Belle in de kooi en Sammy in de ren. Maar toen ging Sammy bij Belle eten. Dat vond hij denk ik gezelliger ofzo, haha. 4 september 2008 aangepast door chantal1987
Miranda70 Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Geplaatst: 4 september 2008 Dat vroeg ik me inderdaad ook af. Bij ons eten ze ook altijd samen uit een bak.
Nele1986 Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 mijn konijn heeft dat een tijdje geleden ook gehad maar nu zie ik er geen meer liggen in het hok. raar want ben niet verminderd met biks, ik ga toch wat minderen hoor, ze gooien steeds alles er toch maar naast.
chantal1987 Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 ze gooien steeds alles er toch maar naast. Dat deden ze hier eerst ook. Ik heb nu een zwaarder voer bakje. Ze proberen het wel omver te krijgen maar t lukt ze niet .
kelly1986 Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Hoe oud zijn al je konijnen miranda?Wat wegen ze en hoeveel biks geef je ze dagelijks? Die dingen zul je eerst moeten weten voor je kunt gaan minderen.
Rian Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Ik kan me voorstellen dat ze liever samen willen eten, het is een echte sociale happening voor nijntjes, maar misschien kun je even de bovenkant van een kooi over het ene nijntje heen zetten en hem dan apart eten geven, zo zitten ze toch een beetje bij elkaar maar kan je nijntje even alleen eten.
Miranda70 Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Geplaatst: 4 september 2008 Pebbles is waarschijnlijk tussen 6,5 - 7 jaar (opvangkonijn) en weegt 1,8 kilo , Babbel (hangoor) is 3,5 jaar en weegt 2,8 kilo, Stip (hangoor) is ongeveer 12 weken tegen 1 kilo.
kelly1986 Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 En welk konijn maakt die vele bdk's aan?
Miranda70 Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Geplaatst: 4 september 2008 De dikste, heeft trouwens een week of 5 geleden maden gehad.
Aanbevolen berichten