Sascha Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Hoi, Ik was net op de kinderboerderij, en hun vangen ook konijnen op. Nu zag ik dus een konijntje, met wit spul aan de binnenkant van zijn/haar oog. Ik wil erachter komen welk geslacht dit konijntje is, en stel dat het een man is mijn oma dan overhalen om deze te laten castreren en bij koetje. Want bij nader inzien vind ik het wel heel sneu dat ik misschien een konijntje van oma wegneem omdat ze er toch wel lief tegen doet. Ik hoop echt dat het lukt, want ik snap oma dus niet. Wat maakt het nou uit of je 1 kooi hebt en 1 konijn, of 1 kooi en 2 konijnen.. Ik denk gewoon dat koetje het heel fijn zou hebben met een leuke vriend. Ik gok ook dat dit konijntje niet de jongste meer is. Ach, wat geeft het. Maar om even terug te komen, zou dit een zorgenkindje zijn? Want is het erg dat er spul aan de binnenkant van zijn/haar oogje zit? Groetjes.
L.konijn Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Misschien een ontstoken oogje... Maar het kan ook wat anders zijn hoor
Rian Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Je zou eens moeten proberen of je dat witte spul heel voorzichtig met het puntje van je vinger uit een ooghoekje kunt wrijven, dan zou het idd een ontsteking zijn. Anders is het gewoon het binnenste vliesje van het oog, moeilijk te zeggen vanaf hier.
Sascha Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Geplaatst: 4 september 2008 Ik zou wel willen, maar het is mijn konijntje niet. Dit konijntje zit op de kinderboerderij te wachten op een nieuw baasje. Ik ben bezig oma over te halen nog een vriendje erbij te nemen voor Koetje. Als dit lukt, wordt of stamper gecastreerd en naar oma gebracht, of dat konijntje van de kinderboerderij. Dus even kijken of het gaat lukken. Ik ben nu bezig met artikels te kopieren van bb waarbij wordt uitgelegd dat konijntjes echt een soortgenootje nodig hebben. Ik hoop dat het lukt, en als het lukt ga ik dat konijntje van de kinderboerderij ophalen. ( de kinderboerderij vangt ook konijnen op, dit is er 1 van )
Rian Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Kun je niet vragen of je dit even mag checken? Of dat je kijkt hoe iemand van daar dat doet, zodat je het toch met je eigen ogen kunt zien? Je kunt er beter zeker van zijn dat je een gezonde nijn neemt, toch?
Sascha Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Geplaatst: 4 september 2008 Ja, dat ga ik ook nog doen. Ik ga ook even checken welk geslacht dit nijntje is, want het moet wel een mannetje zijn die we kunnen laten castreren.. ALS ik oma kan overhalen..
Rian Geplaatst: 4 september 2008 Geplaatst: 4 september 2008 Ik hoop het voor je! Zou leuk zijn. Als je inderdaad het geslacht checkt, kun je meteen dat oogje onder de loep nemen.
Sascha Geplaatst: 4 september 2008 Auteur Geplaatst: 4 september 2008 Mijn oma is bijna overstag, maar ik heb ook slecht nieuws.. Nouja slecht.. Het konijn is een vrouwtje van ongeveer 5 jaar. Een vrouwtje dus, helaas! Als het een man was had ik dr genomen..
Aanbevolen berichten