kelly1986 Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Goed zeg dat die mensen je een aantal handige tips hebben gegeven. Wat het geven van medicatie betreft ben ik zelf ook meer van het "niet lang helle principe"voor de niet limburgers onder ons..."niet lang zeuren principe )....Hoe sneller het gebeurt is des te sneller zijn ze er ook vanaf....Als je je konijn goed vast hebt kan er niks gebeuren.... Zorg wel dat je altijd zit als je zoiets doet... zodat als je konijn begint te spartelen het niet uit je handen de grond op kan vallen... Hoe langer je erover doet... hoe moeilijker en stresserender het word!
Mirrin&Catootje Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Geplaatst: 2 september 2008 Ik vraag me af...of we niet beter de DA'en van Wilehelmina bij onze volgende donatie-actie een doos chocolade sturen... hoeveel leden die hier al gratis (!!!) geholpen hebben...:bounce: Ja goed plan! Had nl vandaag nog een mailtje van ze. Dat ik over 2 wkn kan overstappen op de Duplocilline als het dan niet over zou zijn... dus ik vindt ook dat ze super goed zijn in advies geven! Ze weten ook echt waar ze het over hebben! Kan dan wel een hele grote doos chocolade worden toch... Hier in Limburg zit een ontzettend goed chocolaterie. niet goedkoop maar je krijgt dan ook wat! www.visser-chocolade.nl
kelly1986 Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 ooooooh visser.....hmmmmIk vind die nog lekkerder dan rousseau!
Rian Geplaatst: 2 september 2008 Geplaatst: 2 september 2008 Chocolaterie Abbing Nolle op de grote gracht in maastricht!! (dwalen weer lekker af hier...:mdr:)
Mirrin&Catootje Geplaatst: 2 september 2008 Auteur Geplaatst: 2 september 2008 Haha geeft toch niet.. is toch mijn eigen topic! hihi
Aanbevolen berichten